با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

شعبه بانک سهل انگار کرونایی درآمل پلمب شد

معاون استاندار مازندران و فرماندار ویژه آمل، از پلمپ یکی از شعبه‌های بانک دراین شهرستان به علت بی توجهی ورعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی کرونایی خبر داد.

منتشر شده

در

علیرضا شریعت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این شعبه بانکی، با وجود تذکرهای قبلی ازسوی عوامل گشت‌های نظارتی کرونایی، با دستور مستقیمی که امروز ودرجایگاه فرماندار آمل دادم به با حضور عوامل اجرایی گشت‌های بازرسی و اماکن نیروی انتظامی پلمب شد.

وی افزود: در کنار رعایت شیوه‌های نامه‌های کرونایی ازسوی شهروندان، همه ادارات، نهادها، بانک‌هایی و واحدهای خدماتی و رفاهی ملزم به شیوه نامه‌های بهداشتی در شرایط حساس وشکننده کرونایی هستند.

وی یادآور شد، ماه گذشته نیز یک شعبه بانکی درآمل به دلیل عدم استفاده از ماسک، استفاده از خودکار عمومی، عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی پرسنل، عدم وجود تهویه و نبود ضدعفونی کننده نیز تذکر دریافت و پلمپ شده بود.

فرماندار آمل با بیان اینکه رنگ بندی نارنجی این شهرستان بسیار ناپایدار و شکننده است، تصریح کرد: دل خوشی مردم شهرستان آمل به رنگ‌بندی‌های کرونایی، در چند هفته گذشته متأسفانه باعث عادی انگاری شهروندان شده و این وضعیت نگران کننده است.

شریعت گفت: درحال حاضر بیش از ۱۷۰ نفر در بیمارستان‌های آمل به علت ابتلاء به بیماری کرونا بستری و تحت درمان هستند.

وی با بیان اینکه شهرستان آمل در پیک‌های گذشته همه گیری کرونا یک پای ثابت وقرمز کرونایی بوده، از شهروندان درخواست کرد در روزهای منتهی به پایان سال باعث شلوغی در بازار و معابر شهری نشوند تا در ایام تعطیلات نوروز شاهد وضعیت ناگوار شیوع دوباره قرمز کرونایی در شهرستان نباشیم

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.