با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

شناسایی ۱۸۳ بیمار کرونایی در مازندران

شبانه‌روز گذشته تعداد ۱۸۳ بیمار جدید کرونایی در استان مازندران شناسایی شد.

منتشر شده

در

به گزارش آمل نیوز، وارد یازدهمین ماه از شیوع ویروس کرونا شدیم درحالی‌که شاهد اوج‌گیری تعداد مبتلایان و بستری‌شدگان کرونایی در استان مازندران هستیم.
 
دردسرهای کرونایی طی هفته‌های اخیر به اوج خود رسید و همچنان شاهد افزایش آمار مبتلایان هستیم.

درست است وضعیت پروتکل‌های بهداشتی در استان بهتر شد ولی همچنان وضعیت نامطلوب بوده که ادامه این روند وضعیت نامطلوبی را برای استان رقم خواهد زد.

 دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این‌باره اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۵۲ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد ۱۷۸ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون ۸۲۶ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۶۷ بیمار با علائم حاد تنفسی بستری هستند.

موسوی خاطرنشان کرد: حضور ناقلان ویروس کرونا در جمع‌های خانوادگی و تردد آنان در اماکن عمومی ، رعایت نکردن فاصله فیزیکی، عدم رعایت اصول بهداشتی و نداشتن تهویه استاندارد در محیط‌های مختلف از مهم‌ترین دلایل همه‌گیری بیماری کرونا و افزایش مبتلایان کووید۱۹ است.

دکتر سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه  با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۷۶ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ بیمار جدید بستری و ۳۹ بیمار هم  ترخیص شدند.

وی گفت: ۳۲ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

با بستری شدن تعداد ۱۸۳ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته  تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۳ نفر رسید.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.