با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

شهدا برای ملت‌مان عزت آفریدند/دنیا نمی‌تواند مقابل افکار شهدا ایستادگی کند

پدر شهید مدافع حرم گفت: فندانسیون ملت ایران اسلامی از عاشورا نشأت گرفته و شهدا برای ملت‌مان عزت آفریدند.

منتشر شده

در

رمضان‌علی خلیلی در نشست با اعضای کانون بسیج رسانه این شهرستان، اظهار کرد: خداوند در طول زندگی دنیایی به ما توفیقاتی عطا می‌کند که باید از خودش بخواهیم تا در راستای حفظ و حراست از آن بکوشیم.

وی افزود: نباید در برخورد با اجتماع، خانواده و مردم تقوا را فراموش کنیم زیرا فراموشی تقوا آثار بسیار بد و ناخوشایندی در دنیا و آخرت دارد.

پدر شهید مدافع حرم رسول خلیلی با اعلام اینکه وصیت‌نامه شهدا همیشه چراغ هدایت و درس عبرت است، تصریح کرد: اگر امام امت فرمودند که 70 سال عبادت کردید و خدا قبول کند یک‌بار وصیت‌نامه شهدا را بخواند و در آن تدبیر کنید هدف بزرگ و متعالی در نظر داشتند.

وی با بیان اینکه بسیاری از نکات نهفته و ارزشمند در وصیت‌نامه شهدا است که دنیایی نیست و از انسان‌هایی برمی‌آید که دیدگاهی عرفانی داشتند، یادآور شد: بسیاری از وصیت‌نامه شهدا بسیار به بحث، تحلیل، تفکر و تدبر نیازمند است.

پدر شهید خلیلی با اعلام اینکه شهدا برای ملت‌مان عزت آفریدند، افزود: دشمنان مقابل شهادت‌طلبی، عزت‌مندی و پیشرفت‌مان همیشه سر تسلیم فرود می‌آورند.

وی با اشاره به توانمندی جوانان ایران زمین در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری نوین، پزشکی، هسته‌ای و دیگر علم، بیان کرد: شهدای بزرگ و دانشمندی همانند شهید احمدی روشن با نگاه آرمانی، تقوای بالا و قدرت علمی دنیا را به تعجب وادار کردند و حیرت آنها را شامل شدند.

خلیلی با اشاره به اینکه فندانسیون ملت ایران اسلامی از عاشورا نشأت گرفته است، ادامه داد: شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، مدافع حرم و مدافعان وطن از صحرای کربلا و عصر عاشورا درس گرفتند.

وی با تأکید بر بیانات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه امروزه زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، بیان کرد: راهیان نور یکی از مهمترین سفرهای معنوی و فرهنگی است که خروجی بسیار ارزشمند و والایی داشته و در آن جوانان و نوجوانان ایران اسلامی با سیره شهدا آشنا شده و از اهداف معنوی و فرادنیوی آنها آگاه می‌شوند.

این پدر شهید دفاع از حرم اهل بیت با اشاره به اینکه آموزه‌های فراوانی در سفر راهیان نور وجود دارد، یادآور شد: بسیاری از مسؤولان و برخی افراد سعی داشتند تا سفرهای راهیان نور را تعطیل کنند ولی می‌دانند که دنیا نمی‌تواند مقابل افکار شهدا و اهداف آنها ایستادگی کند درحالی که آنها عددی نیستند.

وی با اشاره به تدبیر والا و ارزشمند رهبر انقلاب اسلامی در برخورد با مسائل و مشکلات فراوان جامعه، افزود: سه نعمت بزرگ در ایران اسلامی داریم که قدر آن را نمی‌دانیم البته این سه نعمت شامل نعمت ولایت، جهاد و شهادت و نعمت جوانان است.

پدر شهید خلیلی با بیان اینکه باید حتما مسؤولان به جوانان این مرز و بوم میدان بدهند، ادامه داد: هر لحظه باید به جوانان و داشته‌های خود اکتفا کنیم، جوانان کشورمان در قالب اردوهای جهادی خدمات ارزنده‌ای حین بروز زلزله، سیل، بلایای طبیعی و محرومیت‌زدایی گام برداشتند و لازم است در سطح کلان کشور به آنها میدان بیشتر داد.

وی در توصیه به مردم کشورمان که امتحان بسیار سخت انتخابات نمایندگی مجلس در پیش دارند، یادآور شد: در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی باید افرادی انتخاب شوند که ولایی بوده، معتقد له ولایت و آرمان‌های شهدا هستند تا شبانه‌روز در خدمت مردم باشند و به این خدمت شبانه‌روزی اعتقاد داشته باشند.

خلیلی با اعلام اینکه در انتخاب رئیس جمهور باید افرادی همانند شهید رجایی انتخاب شوند و رؤسای جمهور الگوی همانند شهید رجایی و باهنر در خدمت به خلق داشته باشند، گفت: واقعا مردم باید در انتخابات پیش رو دقت بسیاری داشته باشند و زمام ملت را در مجلس دست افرادی دهند که متعهد بوده و از به وجود آمدن مجلسی همانند مجلس ششم جلوگیری کنند./خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.