با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

شهرداران 6گانه بابل معرفی شدند

در جلسه شورای اداری شهرستان بابل، شهرداران 6 گانه این شهرستان معرفی شدند.

منتشر شده

در

امام جمعه بابل در جلسه شورای اداری شهرستان بابل با اشاره به اینکه غدیر یک تفکر و اندیشه است و اساس تفکر اسلام و شیعه نهفته در غدیر است، افزود: غدیر حقیقتا محور و اساس شیعه است.علاوه بر اینکه از دیدگاه ما یک الگو و اندیشه است، غدیر یک روش نیز است.

حجت الاسلام روحانی با بیان اینکه امروز نیز صحبت‌های امیرالمومنین را در صحبت‌های مدیرکل سازمان ملل شنیدم، گفت: تفکر غدیر اگر گسترش پیدا کند، موجب امنیت در جامعه و دنیا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ امری را اسلام بر آن تاکید نکرد و فریاد نزد جز مساله ولایت؛ زیرا کلید عقاید و تفسیر در دست ولایت قرار دارد، عنوان کرد: فضای اداری و بانک ها فضای تاثیرگذاری است و استدعا دارم آیین بندی و فضاسازی در ادارات به مناسبت عید غدیر انجام شود. اگر به نام غدیر بسته‌هایی تهیه شود و به کارمندان داده و از آنان تحلیل شود، بسیار ارزشمند خواهد بود. مراکز پزشکی اگر بتوانند در روزهای غدیر خدمات رایگان یا نیمه رایگان داشته باشند، بسیار باارزش خواهد بود.

محمدتقی عباسپور فرماندار بابل نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه آذین بندی سطح شهر برای استقبال از عید غدیر صورت می گیرد؛ از مدیران درخواست کرد ارتباط خود را با خبرنگاران قوی‌تر کنند.

وی افزود: نبایستی عملکرد مدیران طوری باشد که جای انتقاد داشته باشد.مردم تفاوت خدمت و خیانت را می‌فهمند.

در این جلسه، حجر خداداد به عنوان سرپرست شهرداری بابل، اسدی سرپرست شهرداری امیرکلا، چراغعلی زاده سرپرست شهرداری زرگرشهر، دعاگویان سرپرست شهرداری گتاب، حسین زاده سرپرست شهرداری مرزی کلا و بابائیان سرپرست شهرداری گلوگاه این شهرستان معارفه شدند.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.