با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

شهرک صنعتی صنفی بنکداران مواد غذایی آمل دچار حریق گسترده شد

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت: شهرک صنعتی صنفی بنکداران مواد غذایی آمل دچار حریق گسترده شد

روح‌الله اسماعیلی اظهار کرد: گزارش آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی صنفی بنکداران موادغذایی حدود ساعت 23 گزارش داده شده و بلافاصله مأموران اطفای حریق وارد میدان شدند.

وی با اعلام گستردگی حریق و انتقال شعله‌های آتش به مجاور سوله‌ها، افزود: دو سوله بزرگ مواد غذایی و خشکبار شهرک صنعتی بنکداران مواد غذایی دچار آتش‌سوزی شد و قسمت‌های زیادی از مواد انبار شده در آتش سوخت.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل با اشاره به متصاعد شدن دود غلیظ و سیاه در کمربندی هزارسنگر به محمودآباد در مسیر شمالی، تصریح کرد: با اعلام وضعیت ویژه اتش‌نشانی بیش از 20 مأمور آتش‌نشان از چهار پایگاه‌ آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اعلام اینکه آتش‌نشانان با مهار آتش از سرایت آن به واحدهای صنفی، ساختمان‌های مجاور و غرفه‌های دیگر جلوگیری کردند، بیان کرد: تاکنون این حادثه خسارت جانی و تلفات نداشت و علت حادثه حریق پس از مهار کامل و انجام تحقیقات کارشناسی توسط کارشناسان اعلام می‌شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.