با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

شکست بسکتبالیست‌های کوچین آمل مقابل شهرداری بندرعباس

تیم بسکتبال کوچین آمل در نخستین دیدار لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور امشب با نتیجه 74 بر 65 مقابل شهرداری بندرعباس تن به شکست داد.

منتشر شده

در

به گزارش پایگاه خبری آمل نیوز، تیم بسکتبال کوچین آمل که پس از چندین مرحله صعود به دیدارهای حرفه‌ای کشور طی سال‌های گذشته؛ نخستین حضور خود در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های مردان ایران را تجربه می‌کند اولین دیدار را با شکست پشت سر گذاشت.

دو دیدار تیم بسکتبال کوچین آمل از سری مسابقات هفته اول و دوم لیگ برتر بسکتبال قرار بود روزهای ۲۱ و ۲۲ آبان ماه برگزار شود که با توجه به مثبت بودن تست کرونا تعدادی از بازیکنان تنها نماینده مازندران در لیگ برتر لغو شد.

تیم بسکتبال کوچین آمل در دیدار معوقه هفته نخست که از ساعت ۱۸ امروز کار خود را از سر گرفت به مصاف شهرداری بندر عباس رفت که دو تیم دیدار بسیار حساس، تنگاتنگ و زیبا را پشت سر گذاشتند.

در پایان سه کوارتر تیم بسکتبال کوچین که در ترکیب خود جوانان ملی‌پوش ۲۰۲۰ را با هدایت محمد نوری می‌بیند با نتیجه ۷۴ بر ۶۵ مقابل حریف خود شهرداری بندرعباس تن به شکست داد و نخستین گام را بدون پیروزی برداشت.

تیم بسکتبال کوچین آمل از ساعت ۱۸ عضر فردا چهارشنبه به دیدار تیم بسکتبال صنعت مس کرمان می‌رود.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، اظهار کرد: تیم بسکتبال کوچین آمل طی سال‌های گذشته چندین بار جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد ولی راهی لیگ برتر نشد.

اسماعیل پهلوان افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم میزبانی شهرستان‌ها از حریفان، دیدارهای اول و دوم مسابقات به صورت متمرکز در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود و نماینده مازندران به دیدار شهرداری بندرعباس و صنعت مس کرمان می‌رود.

وی بیان کرد: لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور امسال با حضور ۱۶ تیم در دو گروه برگزار می‌شود که کوچین آمل در گروه دوم با تیم‌های شیمیدر قم، ذوب آهن اصفهان، شهرداری بندر عباس، مهرام، نیروی زمینی تهران، صنعت مس کرمان و آینده‌سازان همگروه است.

به گزارش فارس، تیم بسکتبال کوچین آمل با کسب اولین شکست در نخستین دیدار لیگ برتر هم‌اکنون با یک امتیاز در رده ششم گروه دوم مسابقات جای گرفته است./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.