با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

شکست سنگین کاله مازندران مقابل مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر

تیم والیبال کاله مازندران از سری مسابقات هفته سوم لیگ برتر در خانه میزبان شهرداری ورامین بود و متحمل شکست سنگین 3 بر صفر شد.

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر/ تیم والیبال کاله مازندران شب‌گذشته در هفته سوم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور مقابل شهرداری ورامین شکست خورد.

مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین لیگ برتر والیبال در دیدار خارج خانه مقابل سبزجامه‌گان کاله با نتیجه سه بر صفر پیروز شده و پس از کسب سه امتیاز دست پر راهی خانه شد.

شاگردان بهروز عطایی با حمایت حدود یک هزار و 500 هوادار در سالن ورزشی پیامبر اعظم نتوانست به امتیاز برسد و در سه دست متوالی با امتیاز 25 بر 20، 25 بر 23 و 25 بر 21 دومین شکست این فصل را تجربه کرد.

با توجه به اینکه هر دو تیم در کنار جوانان جویای نام، والیبالیست‌های باتجربه و ملی‌پوش را در اختیار داشتند ولی قدرت شاگردان که با کار سختی مقابل حریف قدرتمند خود خواهند داشت و بهروز عطایی حتما برنامه ویژه برای این دیدار دارد.

شهرداری ورامین با محمد عمده‌غیاثی سرمربی شهرداری ورامین با حضور احسن‌الله شیرکوند، محمد محمدکاظم، مسعود غلامی، علی‌اصغر مجرد، پرویز پزشکی، مجتبی میرزاجان‌پور در ترکیب متشکل از بازیکنان باتجربه و ملی‌پوش بدون شکست در لیگ برتر یکه‌تازه می‌کند و برای کسب حداکثر امتیاز به آمل سفر کرده است.

بهروز عطایی هم در ترکیب کاله بازیکنانی همانند عادل غلامی، امیرحسین اسفندیار، رضا قرا، ادریس دانش‌فر، میثم صالحی و وحید والی را راهی میدان کرد.

برای این دیدار حساس مرتضی اکرمی و مجتبی بیداریان امر قضاوت را به عنوان داوران بین‌المللی برعهده داشتند و امیدوار حاتمی و احمد بندری ناظران سازمان لیگ فدراسیون بودند.

کاله مازندران با شکست در این دیدار خانگی پس از چهار بازی، دو پیروزی و دو شکست 6 امتیاز داشته و در رده ششم جدول جا خوش کرده است.

هم‌اکنون تیم والیبال شهرداری ورامین با چهار پیروزی متوالی هم‌اکنون با 10 امتیاز جایگاه خود در صدر جدول لیگ برتر را تثبیت کرده است.

 لیگ برتر والیبال باشگاه‎های کشور با حضور 13 تیم شهرداری ورامین، پیام خراسان، سایپا، راه‌یاب ملل مریوان، شهروند اراک، پیکان، شهرداری گنبد، خاتم اردکان، شهرداری ارومیه، فولاد سپاهان، فولاد سیرجان ایرانیان، کاله مازندران و شهداب یزد از هشتم آبان کار خود را آغاز کرده و هم‌اکنون در ایستگاه چهارم قرار دارد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.