با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

صرف سالانه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای صدور دفترچه های کاغذی بیمه

مدیرعامل بیمه سلامت کشور با اشاره به طرح حذف دفترچه های کاغذی گفت: سالانه هزار میلیارد ریال صرف صدور دفترچه های درمانی بیمه سلامت می شود.

منتشر شده

در

به گزارش پایگاه خبری آمل نیوز، محمد مهدی ناصحی صبح چهارشنبه در نشست بیمه سلامت استان با اشاره به اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی برای کنترل بیماری کرونا در استان مازندران اظهار داشت: بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر در اجرای این طرح در استان فعالیت می‌کنند.

وی اعتبار درنظر گرفته شده برای طرح ردیابی ناقلین کرونا در قالب محله محور شهید سلیمانی را ۱۵ هزار میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: بیمه سلامت پشتیبانی طرح محله محور شهید سلیمانی است و به بهداشت و درمان و بسیج کمک می‌کند.

وی با اشاره به هزینه هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی برای بیماران کرونایی در کشور افزود: بیش از ۲۰ میلیون روستایی تحت پوشش بیمه سلامت هستند که از این تعداد نیمی حاشیه نشین هستند.

مدیرعامل بیمه سلامت کشور با بیان اینکه بودجه بیمه سلامت در بودجه سال آینده ۳۰۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است، افزود: بیمه سلامت چهار میلیون تومان از هزینه هر بیمار کرونایی را پرداخت می‌کند.

ناصحی همچنین از صدور دفترچه رایگان برای چهار میلیون نفر خبر داد و گفت: این طرح در راستای اجباری شدن بیمه پایه ایرانیان اجرا شده است.

وی حذف دفترچه‌های کاغذی را از دیگر برنامه‌های ذکر کرد و گفت: سالانه هزار میلیارد ریال صرف دفترچه‌های بیمه سلامت می‌شود

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.