با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

صعود آمار کرونا در مازندران/ 1194 بیمار کرونایی روی تخت بیمارستان

با بستری شدن تعداد ۱۹۵ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۱۹۴ نفر رسید.

منتشر شده

در

آمار مبتلایان کرونایی که در هفته‌های اخیر شرایط نگران‌کننده‌ای به خود گرفت طی روزهای اخیر در حال صعود بوده که این افزایش آمارها نگران‌کننده است.

 نیمه‌دوم تیر ماه امسال بود که نگرانی‌های کرونایی در استان شدت گرفت و طی این مدت همچنان شاهد تداوم روزهای کرونایی هستیم.

باوجود اعمال محدودیت‌های کرونایی اما ورود حجم زیاد خودروها طی روز چهارشنبه در استان مازندران زنگ خطر جدی را در استان به صدا درآورده است.

 دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این‌باره اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۶۶ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی گفت: طی همین مدت تعداد ۱۸۳ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون یک‌هزار و ۲ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۲۰۱ بیمار با علائم حاد تنفسی بستری هستند.

موسوی با اشاره به نگرانی از ورود مازندران به پیک سوم کرونا، خاطرنشان کرد: به دلیل تفاوت روند همه گیری ویروس کرونا در کشور و اینکه مازندران پیک سوم نداشته و با روند ملایم افزایشی ابتلا به کرونا در استان روبرو هستیم.

وی یادآور شد:  تلاش می‌کنیم تا با جلوگیری همه عوامل دخیل در شیوع بیماری، در مازندران پیک سوم اتفاق نیافتد.

دکتر سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه  با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۹۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۹ بیمار جدید بستری و ۳۷بیمار هم  ترخیص شدند.

وی گفت: ۳۸ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

با بستری شدن تعداد ۱۹۵ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته  تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۱۹۴ نفر رسید.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.