با ما همراه باشید

ورزشی

صعود دختران آملی به لیگ برتر فوتسال بانوان ایران

منتشر شده

در

تیم فوتسال هیأت آمل در مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور امروز توانست با پیروزی ۵ بر ۲ مقابل تیم فوتسال عظام تهران برای نخستین بار به لیگ برتر فوتسال صعود کند.

دختران آملی برای نخستین بار با پیروزی مقابل رقیبان خود توانستند به عنوان اولین نماینده مازندران به لیگ برتر فوتسال بانوان ایران صعود کنند.

تیم فوتسال هیأت آمل امروز در دومین دیدار خود مقابل عظام تهران با نتیجه ۵ بر ۲ به برتری رسید و جشن صعود به لیگ برتر فوتسال گرفت.

این تیم با سرپرستی سمیه آزاد و سرمربی فاطمه جان‌علی‌پور در گروه نخست مسابقات با تیم‌های بهمن بهبهان، مهرعظام تهران و وچان کردستان هم‌گروه بود.

پس از صعود زودهنگام نماینده آمل در لیگ برتر فوتسال کشور، دیدار فردای دختران آملی مقابل بهمن بهبهان تشریفاتی است.

دختران آملی در مرحله حذفی از سد وچان کردستان با نتیجه ۵ بر ۲ گذشتند و بازی‌های پایانی این دوره از مسابقات ششم تیر برگزار می‌شود.

استقلال ساری دیگر نماینده استان مازندران نیز در گروه دوم مسابقات بازی‌های سختی را پیش رو دارد.

دختران آملی خرداد امسال به مدت چهار روز در سالن ورزشی پیامبر اعظم(ص) این شهرستان در گروه پنجم با تیم‌های آپادانا تبریز، هیرسای تهران و نفت امیدیه رقابت کردند و توانستند در پایان با ۱۸ امتیاز بدون باخت و تساوی به عنوان سرگروه راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند.

رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور امسال با حضور ۳۳ پیگیری شد و تیم‌ها در قالب ۸ گروه چهار تیمی به صورت رفت و برگشت با هم رقابت کردند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.