با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

ضرورت چهاربانده شدن محور سرخرود به آمل

رئیس شورای شهر سرخرود گفت: خطرات ناشی از عدم تعریض مسیر سرخ رود به آمل، با وجود بروز حوادث گوناگون، موجب خسارات جانی و مالی فراوانی به اهالی شده و پیگیری ایمن‌سازی و چهاربانده این محور در آینده‌ای نزدیک ضرورت دارد.

منتشر شده

در

حمزه جعفرزاده رئیس شورای اسلامی شهر سرخرود با اشاره به در نشست مشترک حسین‌زادگان استاندار مازندران با شریعت فرماندار شهرستان و اعضای شوراهای اسلامی شهرها، اظهار کرد: امروز دغدغه همه مسؤولان پس از سلامتی مردم با توجه به شیوع بیماری کرونا، خیال آسوده و انجام وظایف ذاتی در قبال  مردم است.

وی بر لزوم رفع و مدیریت قطعی مشکلات پسماند شهرستان را خواستار شد و ادامه داد: تراکم جمعیتی موجب عدم تأمین زمین مناسب دپوی زباله شده و این مهم نیاز به تصمیم قطعی استانی است.

جعفرزاده با اشاره به مشکلات زیاد آب شرب در سطح شهرستان، آن را یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردمی عنوان کرد و گفت: متأسفانه به دلایل مختلف در تمام فصول سال مشکل آب شرب موجبات نارضایتی عمومی را فراهم می‌آورد که تاکنون اقدام عاجل و قطعی برای رفع مشکلات صورت نگرفته است.

این مسؤول گفت: خطرات ناشی از عدم تعریض مسیر سرخرود به آمل، با وجود بروز حوادث گوناگون، موجب خسارات جانی و مالی فراوانی به اهالی شده و پیگیری ایمن‌سازی و چهاربانده این محور در آینده‌ای نزدیک ضرورت دارد.

وی به عدم اتمام عملیات احداث کمربندی شمالی سرخرود اشاره کرد و گفت: متاسفانه با وجود پیگیری‌های مکرر اداره راه نسبت به اتمام عملیات احداث این کمربندی توجه نکرده و هیچ همکاری با شهرداری برای تکمیل پروژه مذکور ندارد چرا که با توجه به قرارگیری موقعیت کمربندی در طرح تفصیلی، می‌تواند نقش مؤثری در تکمیل این طرح و رفع نگرانی شهروندان را ایفا کند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.