با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

عذرخواهی رئیس سازمان فضای سبز شهرداری آمل از مردم/ با پرسنل خاطی برخورد می‌شود

رئیس سازمان فضای سبز شهرداری آمل با اعلام اینکه حرکت نامناسب پرسنل پیمانکاری سازمان خارج از خط مشی شهرداری است و در کمیته انضباطی برخورد می‌شود، گفت: خاضعانه به خاطر این برخورد سراسر اشتباه و هیجانی پرسنل پیمانکاری وابسته به سازمان پوزش می‌طلبم.

منتشر شده

در

انتشار فیلمی از اقدام ناشایت پرسنل پیمانکاری سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری آمل حین هرس درختان با یکی از شهروندان در فضای مجازی باعث اعتراض و دلخوری همشهریان شد.

رئیس سازمان فضای سبز شهرداری آمل پس از این اقدام اعلام کرد: حرکت نامناسب پرسنل پیمانکاری سازمان خارج از خط مشی شهرداری است و در کمیته انضباطی رسیدگی و برخورد می‌شود.

علیرضا شیرسوار در پی انتشار فیلم برخورد نامناسب پرسنل پیمانکاری سازمان با یک شهروند دغدغه‌مند محیط زیست، اظهار کرد: خاضعانه به خاطر این برخورد سراسر اشتباه و هیجانی پرسنل پیمانکاری وابسته به سازمان پوزش می‌طلبم.

وی با اعلام اینکه شهرداری و پرسنل آن خادم مردم هستند، افزود: ‌این برخورد ناشایست دور از ادب و منشور اخلاقی شهرداری است، از نظر مدیریت سازمان، شخص خاطی تحت هیچ شرایطی اجازه این کار را نداشت.

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری آمل تصریح کرد: حرکت نامناسب پرسنل پیمانکاری سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری، خارج از خط مشی شهرداری و سازمان است و با قاطعیت با فرد خاطی برخورد قاطع می‌شود.

این مسؤول در مورد هرس درختان سطح شهر، تصریح کرد: به دلیل کاشت درختان پر رشد در سال‌های گذشته زیر خطوط برق فشار قوی و ضعیف که مصارف صنعتی دارند و مناسب فضای شهری نبودند مشکلاتی همانند پاره کردن سیم برق، قطع برق و شکستگی درختان در هنگام باد و بوران به دنبال دارد. 

شیرسوار بیان کرد: هرس درختان به شیوه‌ای که در حال حاضر توسط پیمانکاران سازمان در حال اجرا است با نظر مساعد کارشناسان صورت گرفت.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.