با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

عزت اله یوسفیان ملا نماینده سابق آمل برای انتخابات میاندوره‌ای مجلس تهران ثبت نام کرد

67 نفر تا ساعت 19 امروز 9 فروردین 1400 برای انتخابات اولین میان دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ انتخابیه «تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس» ثبت‌نام کردند.

منتشر شده

در

صبح امروز دوشنبه نهم فروردین در دومین روز از ثبت‌نام داوطلبین انتخابات میاندوره‌ای مجلس، عزت‌الله یوسفیان ملا نماینده سابق آمل برای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به فرمانداری تهران رفت و رقابت انتخابات 28 خرداد ثبت‌نام کرد. 

همچنین به غیر از تهران ثبت‌نام برای حوزه‌های تفرش، آشتیان و فراهان، بهار و کبودرآهنگ، گچساران و باشت، آستانه اشرفیه و میانه تا روز شنبه  14 فروردین ادامه دارد.

عزت‌الله یوسفیان ملا 70 ساله نماینده مردم آمل و لاریجان در دوره‌های هفتم، هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی بود که برای دوره یازدهم از سوی شورای نگهبان ردصلاحیت شد.

وی که معمولا در پاسخگویی به خبرنگاران آماده بود اما پس از ثبت‌نام امروز در فرمانداری تهران حاضر به گفت‌و‌گو با خبرنگار راه شلمچه نشد و با احترام و همان صحه صدر گذشته گفت انشالله به صورت تلفنی صحبت خواهیم کرد.

یوسفیان ملا از حامیان نزدیک به علی لاریجانی و دارای لیسانس حقوق دانشگاه شهید بهشتی، فوق لیسانس جزا و جرم‌شناسی دانشگاه تهران و دکترای مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی تهران است. 

وی دادستان عمومی و انقلاب، رئیس سابق دادگستری آمل، مدیر کل قوه قضائیه و معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضائیه بود و سابقه عضویت در کمیسیون قضایی را دارد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.