با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

عضو مجمع تشخیص مصلحت بر اثر کرونا درگذشت

«سید محمد میرمحمدی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز (دوشنبه) درگذشت.

منتشر شده

در

سید محمد میرمحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز (دوشنبه) در بیمارستان مسیح دانشوری درگذشت. برخی منابع، علت فوت میرمحمدی را ابتلا به کرونا اعلام کرده‌اند.

دو روز پیش بود که روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد، حال سیّد محمّد میرمحمّدی عضو این مجمع که به کرونا مبتلا شده بود، رو به بهبود است.

در برخی رسانه ها عنوان شده بود که این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به کما رفته است که در اطلاعیه مجمع، خبر به‌ کما رفتن میرمحمّدی تکذیب و اعلام شد اکسیژن خون وی در حال افزایش است.

هشتم اسفند ماه بود که همشیره حضرت آیت الله شبیری زنجانی از مراجع تقلید که مادر مرحوم دکتر سید محمد میرمحمدی نیز بود،  دار فانی را وداع گفت.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور و به ویژه در شهر قم، همشیره حضرت آیت الله شبیری زنجانی از مراجع تقلید و مادر دکتر میرمحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در قم دار فانی را وداع گفت.

سید محمد میرمحمدی فرزند آیت الله سید ابوالفضل میرمحمدی زرندی، رئیس اسبق دانشکده الهیات دانشگاه تهران و نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری است.

وی عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی بود و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، مدرک فوق لیسانس خود را در رشته‌ی اقتصاد بین الملل از دانشگاه تهران اخذ نمود. دکترای وی در رشته ی مدیریت با گرایش سیاستگذاری از دانشگاه تهران اخذ شد. میرمحمدی بر خلاف بسیاری از سیاسیون و دولتمردان چندان اهل ارتباط با رسانه ها نبوده و در تمام این سالها سعی کرده است تا از رسانه ها دوری نماید.

رئیس دفتر ویژه‌ی مقام معظم رهبری  در دوران ریاست جمهوری، عضویت در شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی، رئیس دفتر رئیس جمهور وقت آیت الله هاشمی رفسنجانی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور استخدامی و اداری کشور ، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری، چهارده سال و دبیرکلی حزب تمدن اسلامی، تنها بخشی از سوابق سیاسی و اداری میرمحمدی در سالیان گذشته بود.

رهبر انقلاب و برخی مقامات کشورمان طی روزهای گذشته در پی درگذشت همشیره آیت الله شبیری زنجانی و مادر مرحوم دکتر میرمحمدی خطاب به او پیام تسلیت ارسال کرده بودند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.