با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

علیزاده: جلوی قطع درختان در آمل گرفته شد

مدیرعامل سازمان فضای سبز شهرداری آمل گفت: فرقی ندارد در ملک شخصی باشد یا معابر عمومی با هر اقدامی در زمینه قطع درخت به شدت برخورد می‌کنیم و شهروندان نیز باید از قوانین فضای سبز مطلع باشند.

منتشر شده

در

روز جمعه 26 بهمن ماه امسال درختان ۲۰ تا ۳۰ساله خیابان شیخ فضل‌الله نوری فجر۱۳ آمل با امکانات اره موتوری، جرثقیل و خودرو قطع شده ست.

سؤال اینجاست آیا مسؤولان خواب هستند اگر در قلب شهر درخت به این راحتی قطع می‌شود پس در جنگل چه خبر است؟!

مدیرعامل سازمان فضای سبز شهرداری آمل در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: گزارشی صبح روز جمعه  26 بهمن ماه امسال مبنی بر قطع درخت در خیابان شیخ فضل‌الله نوری فجر 13 داشتیم.

محبوبه علیزاده افزود: ماجرا از این قرار بوده که مالک زمین درحال قطع درخت بوده که باحضور مأموران پلیس و شهرداری جلوی قطع درخت در این منطقه را گرفتیم.

وی افزود: باحضور در این محل جلوی کار گرفته شده و پرونده صورت جلسه و به مقامات قضائی ارجاع شد.

مدیرعامل سازمان فضای سبز شهرداری آمل با هشدار اینکه قطع درخت به هر شکلی ممنوع است، خاطرنشان کرد: گاهی برحسب ضرورت و ایجاد خطر درصورت نداشتن هیچ چاره‌ای مجبور به قطع درخت هستیم که این اقدام نیز باید درصورت نظر مساعد شهرداری  صورت گیرد.

علیزاده بیان کرد: شهروندان اگر با مشکلی در این زمینه برخورد کردند که چاره‌ای جز قطع درخت ندارند باید به سازمان فضای سبز مراجعه کرده و این موضوع در کمیسیون قطع درخت مورد بررسی قرار گیرد و اگر دلایل برای قطع متقاعدکننده  بود اجازه داده شد که این اقدام نیز با نظارت مجموعه شهرداری صورت می‌گیرد .

وی یادآور شد: فرقی ندارد در ملک شخصی باشد یا معابر عمومی با هر اقدامی در زمینه قطع درخت به شدت برخورد می‌کنیم و شهروندان نیز باید از قوانین فضای سبز مطلع باشند.

مدیرعامل سازمان فضای سبز شهرداری آمل در پایان گفت: اگر شهروندان با مواردی از جمله قطع درخت برخورد کردند حتما با تماس با سامانه 137 شهرداری و یا پلیس 110 موارد را اطلاع دهند تا جلوی این اقدام  گرفته شود.

به گزرش فارس، این سوژه با عنوان « : قطع درختان 30 ساله در قلب شهر آمل» در سامانه فارس من به ثبت رسیده و خبرنگار خبرگزاری فارس مازندران این مساله را پیگیری کرده است که با پیگیری به‌موقع جلوی این اقدام گرفته شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.