با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

عملیات اجرایی احداث ۷۴ پروژه ورزشی در مازندران آغاز شد

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از اجرای ۷۴ پروژه ورزشی در روستاها و شهرهای این استان با مشارکت بخش خصوصی خبر داد.

منتشر شده

در

حبیب حسین زادگان امروز در جمع خبرنگاران شهرستان آمل با اشاره به مشارکت بخش خصوصی در جهت اجرای پروژه‌های ورزشی، اظهار داشت: استقبال بخش خصوصی در این استان مطلوب بوده و ورزش و جوانان از آنها حمایت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه در برخی شهرستان‌ها با هماهنگی امور اراضی و منابع طبیعی، زمین در اختیار بخش خصوصی می‌گذاریم تا عرصه در این امر داشته باشند، افزود: در زمینه اعیان تسهیلات لازم به بخش خصوصی داده می‌شود و نگاه دولت به این بخش در صورت موافقت منابع طبیعی حمایت است.

حسین زادگان با بیان اینکه برخی دستگاه‌های دولتی و خصوصی زمین به صورت مشترک به سرمایه‌گذاران داده و طبق ماده 27 قرارداد بلندمدت بسته می‌شود، عنوان کرد: اکنون زمینی دولتی در بابل به بخش خصوصی داده شد تا به ساخت و ساز بپردازد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، سرانه فضاهای ورزشی مازندران را 1.2 متر مربع اعلام کرد و گفت: با وجود اجرای پروژه‌های مهم ملی این سرانه افزایش می یابد. این استان با سرانه سه درصدی جهان فاصله دارد اما جزو پنج استان با سرانه قابل توجه در کشور قرار داریم.   

حسین زادگان با بیان اینکه ورزش مازندران نسبت به نیازمند‌های خود سرانه ورزشی کم دارد گرچه در آمل دو پروژه ملی استادیوم شهید چمران و استادیوم ده هزار نفره والیبال در حال اجر است، تصریح کرد: اکنون 74 پروژه ورزشی در مازندران در حال ساخت است.

وی افزود: از این پروژه 38 پروژه روستایی و 36 پروژه شهری است که در اقدام این پروژه‌ها به بخش خصوصی با 18 درصد تسهیلات اختصاص می‌یابد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.