با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

عملیات بزرگ پاکسازی محیطی قرارگاه پدافند زیستی سپاه ناحیه آمل

عملیات بزرگ پاکسازی محیطی قرارگاه پدافند زیستی سپاه ناحیه آمل با همکاری شهرداری و سازمان‌های وابسته در سطح وسیع برای ضدعفونی فضای عمومی، معابر، خیابان‌ها و کوچه‌ها به همراه توزیع مواد ضدعفونی برگزار شد.

منتشر شده

در

عملیات بزرگ پاکسازی محیطی قرارگاه پدافند زیستی بسیج  ناحیه آمل با همکاری شهرداری و سازمان‌های وابسته در سطح وسیع برای ضدعفونی فضای عمومی، معابر، خیابان‌ها و کوچه‌ها به همراه توزیع مواد ضدعفونی برگزار شد.


این اقدام بزرگ به صورت مانور با حضور نیروهای خدماتی، نظامی، مردمی، پشتیبانی و امدادی برگزار شده و در محورهای اصلی با حضور بسیجیان و مدافعان سلامت جامعه انجام شد.

جانشین فرماندهی بسیج ناحیه آمل در حاشیه برگزاری مانور عملیاتی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: بیش از ۳۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین مخصوص حمل محلول‌های ضدعفونی شرکت داشته هر چند خودروهای سبک و موتوری فراوان برای ضدعفونی نقاط مختلف آماده شدند.

 

مهدی فلاح با اشاره به حضور عوامل و نیروهای شهرداری، سازمان آتشنشانی، انتظامی، هلال احمر، سپاه، بسیج، نیروهای جهادی و مردمی در مناطق مختلف شهری، محلات و خیابان‌های شهر افزود: بیش از ۱۳۰ هزار لیتر محلول‌های ضدعفونی دست و سطوح در این مانور بین همشهریان توزیع شد.


جانشین فرمانده بسیج ناحیه آمل با بیان اینکه آمل از شهرهای محوری و کلیدی مازندران است که محور مواصلاتی هراز باعث تردد روزانه هزاران دستگاه خودرو برای جابجایی افراد شده است، خاطرنشان کرد: در منطقه لاریجان برای کنترل و مهار ویروس کرونا تدابیر ویژه اندیشیده شده است البته در این بخش کوهستانی دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی و حمایت‌های مردمی با استفاده از خودروهای مکانیزه و ادوات امدادی شرایط ضدعفونی و گندزدایی را به خوبی فراهم کرده است.

این مسؤول با اشاره به استفاده از وسایل ارتباط جمعی، بلندگوی سیار و خودروهای دارای سیستم هشداردهنده برای اطلاع‌رسانی وسیع و کوچه به کوچه برای مقابله با کرونا ویروس، گفت: قطع زنجیره انسانی، ماندن در منزل و عدم حضور در اماکن عمومی بهترین روش برای نبرد با ویروس کرونا و شیوع آن است.

گزارش از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.