با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

فعالیت مدیران مبتنی بر عقلانیت باشد/ برای لحظات خدمتگزاری طرح و برنامه داشته باشیم

سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به اینکه فعالیت مدیران مبتنی بر عقلانیت باشد، گفت: مسؤولان ادارات و نهادها برای لحظه به لحظه فرصت خدمتگزاری دارای طرح و برنامه داشته باشیم.

منتشر شده

در

حسین حسن‌نژاد در هفتمین نشست شورای اداری این شهرستان و آئین تکریم و معارفه فرماندار ویژه در بین مسؤولان، اظهار کرد: باید خداوند را شاکر باشیم که زمان خدمت به خلق را برای ما فراهم کرده است و حتما باید برای لحظه به لحظه این فرصت طرح و برنامه داشته باشیم.

وی افزود: باید پرکاری بسیاری از مسؤولان مبتنی بر عقلانیت باشد زیرا باید برای فعالیت‌ها نقشه راه، منطق و برنامه در دست بوده تا بتوانیم بخشی از مسائل و مشکلات مردم را حل کنیم.

سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اعلام اینکه گاهی اوقات ما کار می‌کنیم تا مسئله تولید کنیم ولی گاهی اوقات با کار می‌خواهیم مسئله را حل کنیم.

این مسؤول با بیان اینکه باید مردم را پای کار بیاوریم و با همراهی آنها ضریب توفیق را افزایش دهیم، ادامه داد: امروزه دنیا با مشکل کرونا دست و پنجه نرم می‌کند و ایران جزو 10 کشور نخست دنیا در ابتلا به کرونا بوده است.

حسن‌نژاد کرونا را بیماری فرامرزی و بین‌المللی دانست و یادآور شد: در اوضاع نامطلوب کرونایی مردم دغدغه معیشت دارند و بسیاری از کارها از بین رفته است هرچند معتقدم این روزها مردم بیشتر از گذشته نیازمند درک مسؤولان هستند.

وی با اشاره به درگیری برخی افراد به ویروس کرونا و وجود استرس در خانواده‌ها، متذکر شد: در ایام کرونا همدلی و همراهی مردم در کمک به همنوعان را در شهرهای مختلف شاهد بودیم و رزمایش همدلی به راه افتاد تا ثابت کردند همنوعان خود را فراموش نکردند.

معاون استاندار مازندران با اعلام اینکه مراعات مردم، افزایش دانش و توانمندی کادر درمان، وجود امکانات درمانی و رعایت پروتکل بهداشتی باعث می‌شود تا از روند رشد ویروس کرونا کاسته شود، یادآور شد: هم‌اکنون افراد زیادی در جبهه‌های مبارزه با کرونا در حال کار و تلاش هستند.

این مسؤول تصریح کرد: افزایش بهره‌وری، شناخت دقیق ظرفیت‌ها، همراهی مسؤولان، تعامل و هم‌افزایی به همراه بهره‌گیری از توانمندی‌ها می‌تواند باعث رشد و پیشرفت جامعه شود.

حسن‌نژاد با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب، بیان کرد: رهبر انقلاب 40 سال نخست عمر انقلاب را چهله پرافتخار دانستند که این مهم می‌تواند محصول مدیریت همه مسؤولان از گذشته تا حال و همراهی مردم باشد.

وی گفت: نقد درست مدیران می‌تواند باعث کمک به ارتقا و پیشرفت آنها باشد.

فرماندار ویژه شهرستان آمل در این مراسم با بیان اینکه خدمت به خلق باعث افتخار هر مدیر و مسؤولی است، اظهار کرد: آمل شهر بزرگی است که در علم، فقاهت، دانش، تمدن، وجود شخصیت‌های والای سیاسی و دینی، چهره‌های ممتاز پزشکی و فرهیختگی سرآمد است.

علیرضا شریعت با اشاره به تقدیم بیش از یک هزار شهید، 41 شهید حماسه ششم بهمن سال 1360، هشت شهید مدافع حرم و دو شهید مدافع سلامت در این شهرستان، گفت: باید مدیران و مسؤولان با تلاش شبانه‌روزی به فکر مردم و رفاه آنها باشند./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.