با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

فعالیت گسترده شهرداری آمل در لایروبی اَنهار و مدیریت سیلاب

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / شهردار آمل با اشاره به فعالیت گسترده در لایروبی اَنهار و مدیریت سیلاب، گفت: عملکرد شهرداری در حوزه خدمات شهری به موضوع مدیریت لایروبی نهرهای سطح شهر بازمی گردد

 

علی داوودی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وجود نقص هایی در شهرداری آمل با بیش از صدها نوع خدمت امر طبیعی است ولی باید نقایص برطرف شود و مشکلات کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه نقدهای منصفانه و هدایتگرانه همیشه چراغ راه برای مجموعه شهری است، افزود: شهرداری آمل به عنوان نخستین شهر در مازندران فرآیند شفافیت مالی خود را اعلام کرد.

شهردار آمل تصریح کرد: با همراهی شهروندان و تلاش همکاران واحدهای مختلف شهرداری در شرایط سخت اقتصادی کشور با حداقل ها دست به اجرای پروژه های مؤثر در شهر زدیم و فعالیت شهرداری در حوزه شهری ادامه دار است.

داوودی با اشاره به فعالیت گسترده در لایروبی اَنهار و مدیریت سیلاب، خاطرنشان کرد: عملکرد شهرداری در حوزه خدمات شهری به موضوع مدیریت لایروبی نهرهای سطح شهر بازمی گردد در حالی که هر دوره پل پیروزی در حد فاصل روبروی شورای شهر با 30 سال قدمت پس از هر بارندگی شاهد بالا آمدن آب از روی پل و بروز مشکلاتی فراوان برای تردد رانندگان و شهروندان بودیم ولی در سه سال گذشته با لایروبی مستمر و مطلوب در بالادست و مسیر رودخانه هراز هم اکنون حجم خروجی آب در فصل پربارش بر روی پل نمی رسد.

وی با اعلام ایستادگی فراوان مقابل جذب نیروهای جدید در شهرداری، بیان کرد: تعداد نیروهای شهرداری از سه سال گذشته تاکنون با بازنشسته شدن برخی همکاران کاهشی بوده و جذب نیروهای جدید نداشتیم.

داوودی خاطرنشان کرد: وضعیت جذب جدید در تعداد نیروهای شهرداری آمل طی سه سال گذشته کاهشی بوده و با وجود فشارهای متعدد برای ورود نیروی جدید به شهرداری، به همراهی اعضای شورای اسلامی شهر ایستادگی داشتیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.