با ما همراه باشید

ورزشی

فعالیت 14 هزار بسیجی کارگر در مازندران/ تعداد پایگاه‌های بسیج کارگری به 200 پایگاه افزایش می‌یابد

منتشر شده

در

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات مازندران با اعلام اینکه حدود 14 هزار بسیجی کارگر در استان فعالیت دارند، گفت: تعداد 140 پایگاه مقاومت بسیج کارگری مازندران تا پایان سال به 200 پایگاه افزایش می‌یابد.

اختتامیه سومین جشنواره ورزشی بسیج کارگری مازندران با محوریت 118 شهید کارگر استان به همراه یادبود شهید شاخص کارگری و کارفرمایی کشور شهید نوروزعلی یزدان‌خواه امشب در سالن 9 دی ناحیه مقاومت بسیج آمل برگزار شد.

رقابت‌های دو رشته ورزشی تیراندازی با تفنگ بادی و والیبال با حضور ورزشکاران و کادر فنی در شهرستان آمل برگزار شد.

در پایان مسابقات رشته ورزشی والیبال تیم آنتی‌بیوتیک ساری قهرمان شد و تیم‌های فراورده گوشتی کاله آمل، تکاب آمل و ورزشکاران فریدونکنار به ترتیب جایگاه دوم تا چهارم را از آن خود کردند.

تیم کارگری آمل و ساری در رشته تیراندازی نیز با کسب بیشترین امتیاز به عنوان برترین تیم‌ها معرفی شدند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل، اظهار کرد: سومین مرحله جشنواره فرهنگی و ورزشی بسیج کارگری استان به مناسبت هفته بسیج برگزار شد که آمل میزبانی از دو رشته والیبال و تیراندازی با تفنگ بادی را برعهده داشت.

سید جواد حسینیان با اعلام اینکه در رشته تیراندازی بیش از 100 ورزشکار با هم به رقابت پرداختند، افزود: 13 تیم از شهرهای مختلف مازندران در رشته والیبال با هم مصاف دادند که شاهد رقابت‌های پرشور و بانشاط بودیم.

وی هدف از برگزاری جشنواره را ترقیب، تشویق و امیدآفرینی در بین قشر زحمتکش کارگری دانست و تصریح کرد: ورزش در بین همه اقشار مورد تأکید بزرگان و مقام معظم رهبری است همچنین بسیج کارگری مازندران نیز تمام توان خود را برای برگزاری هرچه بهتر رویدادهای ورزشی به کار بسته است.

وی با اشاره به اینکه در کنار ورزش، برنامه‌های تخصصی رفع موانع تولید، رفع گرفتاری کارگر و ایجاد امنیت شغلی پایدار در کنار امیدآفرینی سرلوحه کارهای ما است، گفت: در مازندران بیش از 400 هزار نفر کارگر داریم همچنین تعداد زیادی از کارگران ساختمانی فاقد بیمه در استان مشغول به کار هستند که با پیگیری‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی بحث بیمه شدن آنها در حال پیگیری است.
حسینیان با اعلام اینکه حدود 14 هزار بسیجی کارگر در مازندران فعالیت دارند، یادآور شد: امید داریم تا پایان امسال تعداد 140 پایگاه مقاومت بسیج کارگری مازندران به تعداد 200 پایگاه افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه حدود نیمی از صنعت مازندران در شهرستان آمل مستقر است، گفت: برای هفته بسیج سازمان بسیج کارگران مازندران برنامه‌های متنوع همانند شیفت ایثار، طرح هر شرکت یک سنگر، کمک‌های مؤمنانه، عملیات بزرگ جذب کارگران بسیج، برگزاری یادواره شهدا، نشست‌های روشنگری، بصیرتی و تأسیس پایگاه‌های مقاومت بسیج را در دستور کار دارد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.