با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

قلب میثم بعد از مرگ همچنان می‌تپد

هفت عضو یک جوان مرگ مغزی شده به هفت نفر جان دوباره بخشید و مادرش در این باره می‌گوید؛ امیدوارم که دعای خیر دریافت‌کنندگان عضو پشت و سر میثم باشد و چرا که قلب میثم بعد از مرگش همچنان می‌تپد

منتشر شده

در

اهدای 7 عضو مرحوم میثم ظهیری باعث شد تا در دیدار با والدین وی اقدام به تهیه گزارشی با موضوع این اقدام انسانی بپردازیم.

*پس از اهدای 7 عضو بدن پسرم احساس آرامش می‌کنم

موسی ظهیری پدر میثم ظهیری اهدا کننده عضو درباره این اقدام می‌گوید؛ پسرم دچار سکته شد و به ما گفت که امیدی به زندگی‌اش نیست، اهدای اعضای بدن پسرم را با موافقت مادرش  انجام دادیم.

وی درباره فرزندش می‌گوید؛ میثم پسر آرام و خوبی بود و در کارهای خانه هم به مادرش کمک می‌کرد و متولد 1365 بود و 33 سال سن داشت.

پدر اهدا کننده عضو با اشاره به اینکه فرم‌های اهدای عضو را در بیمارستان پر کردیم، خاطر نشان کرد: روز 19 فروردین‌ماه جسد ایشان را به تهران بردند و 23 فروردین به ما تحویل دادند و ما دفن کردیم.

وی از اهدای هفت عضو فرزندش به هفت نفر خبر داد که هیچ کدام از افراد دریافت‌کننده عضو را هم نمی‌شناسند و معتقدیم که میثم هفت نفر را زنده کرد و به جای اینکه اعضای بدنش خاک شود به افراد جدید جان دوباره بخشید.

ظهیری با بیان اینکه به همسرم پیشنهاد کردم و وی هم گفت راضی‌ام، ادامه داد: به کسانی که شرایط اهدای عضو را دارند پیشنهاد می‌کنم که با اهدای عضو اعضای عزیزان خود جان چند نفر را احیا کنند و اگر اهدای عضو در جامعه همه‌گیر شود، خیلی‌ها زنده می‌مانند و به جای اینکه اعضای بدن عزیزان ما دفن شود، احیاگر افراد می‌شود و الان احساس آرامش دارم.

 

* قلب میثم بعد از مرگ همچنان در حال تپش است

مادر مرحوم میثم ظهیری با اشاره به اینکه با دل و جان راضی بودم و اعضای بدن پسرم را اهدا کردم و امیدوارم که دعای خیر دریافت کنندگان عضو پشت و سر میثم باشد، گفت: پدر میثم پیشنهاد اهدای عضو را ارائه داد و من هم موافقت کردم و الان احساس می‌کنم که قلب میثم بعد از مرگ همچنان در حال تپش است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.