با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

قهرمانی دانش‌آموزان آملی در مسابقات قهرمانی جودو مازندران

نائب‌رئیس هیأت جودو آمل گفت: دانش‌آموزان آملی در مسابقات قهرمانی جودوی دانش‌آموزان مازندران به میزبانی این شهرستان جایگاه نخست را به خود اختصاص دادند.

منتشر شده

در

اکبر اسماعیلی امروز در شهرستان آمل، اظهار کرد: دانش‌آموزان آملی در مسابقات قهرمانی جودوی دانش‌آموزان مازندران به میزبانی این شهرستان جایگاه نخست را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: در این دوره از مسابقات ۱۱ تیم دانش‌آموزی از ۱۰ شهرستان مازندران گردهم آمدند و با هم رقابت کردند.

نائب‌رئیس هیأت جودو آمل تصریح کرد: توجه به ورزش جودو در رده‌های پایه و دانش‌آموزی اقدام بسیار خوبی در راه توجه به آینده ورزشی و بیمه کردن رده‌های امید و بزرگسالان برای سال‌های آینده است.

این مسؤول با اعلام اینکه دانش‌آموزان جودوکار آملی در این رویداد استانی 6 مدال طلا و یک نقره را از آن خود کردند، بیان کرد: شهرستان گلوگاه با دو مدال طلا و سه نقره و شهرستان ساری دو مدال طلا و دو نقره را از آن خود کردند و به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

اسماعیلی با اشاره به برگزاری کلاس داوری با هدف گرامیداشت ایام‌الله فجر انقلاب اسلامی و جشن ۴۰ سالگی انقلاب به میزبانی شهرستان آمل، خاطرنشان کرد: این دوره از کلاس داوری همراه با جدیدترین مباحث و مبانی داوری و قضاوت در مسابقات جودو برای سطح درجه ۲ و ۳ ملی برگزار شد.

وی با بیان حضور ۳۱ جودوکار و داور متقاضی از شهرهای مختلف استان مازندران، یادآور شد: این دوره آموزشی با تدریس صابری‌نژاد مسؤول ارشد کمیته داوران فدراسیون جودو و محمود افضلی رئیس کمیته داوران هیأت جودو استان مازندران در کانون بسیج جوانان سپاه ناحیه آمل دنبال شد.

نائب‌رئیس هیأت جودو آمل با بیان برگزاری سه روزه دوره آموزشی، یادآور شد: محمود روحانی مشاور عالی، بازرس و رئیس کمیته امور استان‌های فدراسیون جودوی جمهوری اسلامی ایران مهمان ویژه این کلاس بود.

اسماعیلی گفت: مسابقات قهرمانی جودوی دانش‌آموزی مازندران در پایان این دوره آموزشی برگزار شد تا داوران شرکت‌کننده در این دوره به صورت عملی به داوری بپردازند./خبرنگار: قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.