با ما همراه باشید

ورزشی

قهرمانی زودهنگام لبنیات هراز در نیمه راه لیگ برتر والیبال

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / تیم والیبال لبنیات هراز آمل دو هفته قبل از پایان نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال با پیروزی سه بر یک مقابل شهداب یزد حضور خود در صدر جدول را مسجل کرد.

 

هفته یازدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در حالی با پیروزی خانگی لبنیات هراز همراه بود که شاگردان بهروز عطایی دو هفته قبل پایان نیم فصل، صدرنشینی خود را  مسجل کردند.

نماینده مازندران در لیگ برتر با نتیجه سه بر یک مقابل حریف یزدی خود به پیروزی رسید هرچند در دست نخست با امتیاز 25 بر 21 از شهداب جا ماند.

دست دوم، سوم و چهارم را بازیکنان باتجربه و توانمند لبنیات با امتیاز 25 بر 21، 25 بر 20 و 25 بر 23 به پیروزی رسیدند تا در سالن ورزشی پیامبر اعظم با دو امتیاز صدرنشینی را تداوم بخشند.

تیم والیبال لبنیات هراز با حمایت بی‌امان آملی‌های والیبال‌دوست هم‌اکنون پس از 11 هفته از لیگ برتر بدون شکست بوده و با 31 امتیاز و اختلاف 10 امتیازی با تیم دوم دو هفته قبل پایان نیم فصل نخست قهرمانی و صدرنشینی خود ار تداوم بخشید.

تیم والیبال شهداب یزد نیز با 7 پیروزی و 4 شکست تیم 18 امتیازی لیگ برتر بوده و در جایگاه چهارم جا خوش کرده است.

هورسان رامسر دیگر نماینده مازندران در لیگ برتر نیز در تهران به میهمانی تیم والیبال پیکان رفت و شاگردان پیمان اکبری که به تازگی از مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان به میزبانی کشور برزیل بازگشتند با نتیجه سه بر صفر پیروزی میدان شدند.

پیکان تهران با امتیازهای ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۰ کار را به سود خود تمام کرد همچنین هورسان با 7 پیروزی و چهار شکست 21 امتیازی بوده و رده دوم جدول را به خود اختصاص داد.

پیکان تهران نیز 6 پیروزی و پنج شکست 21 امتیازی است و در رده پنجم جدول 14 تیمی لیگ برتر والیبال جای دارد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.