با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

لبنیات هراز شهرآورد والیبالی مازندران را پیروز شد

تیم والیبال لبنیات هراز آمل امشب از سری مسابقات هفته ششم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور مقابل هورسان رامسر صف‌آرایی کرد و شهرآورد مازندرانی والیبال را 3 بر صفر پیروز شد

منتشر شده

در

تیم والیبال لبنیات هراز امشب در هفته ششم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در سالن خالی از تماشاگر پیامبر اعظم میزبان هورسان رامسر بود.

شاگردان بهروز عطایی در شهرآورد والیبالی مازندران توانستند در سه ست متوالی حریف خود را از پیش رو بردارند و به سه امتیاز شیرین برسند.

حمزه زرینی، عبدالرضا علیزاده، عادل غلامی و رضا قرا از بازیکنان نام‌آشنای هراز بودند و در مقابل الکس، برونو گودی دو بازیکن خارجی، مهدی رنجببر، فرهاد نظری افشار و امیر حسینی چهره نامی ترکیب هورسان را شکل دادند.

هراز سه ست متوالی را با امتیازهای (۲۵بر ۱۷)، (۲۵بر ۲۰) و (۲۷بر ۲۵) از آن خود کرده و به چهارمین پیروزی فصل جاری دست یافت.

ست سوم این دیدار بسیار نزدیک و تنگاتنگ دنبال شد تا شاگردان عطایی با استفاده از تجربه و امتیاز میزبانی در روزهای وضعیت قرمز کرونایی مازندران پیروز میدان لقب گیرند.

هوادران آملی والیبال در روزهای کرونایی و به دور از سالن‌های ورزشی از طریق تلویزیون و شبکه استانی پای گیرنده‌ها عملکرد تیم محبوب‌شان را تماشا کردند.

احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران به همراه رازجویان معاون عمرانی استانی و مسؤولان شهری با حضور در سالن ورزشی پیامبر اعظم از نزدیک رقابت دو تیم مازندرانی لیگ برتر والیبال را مشاهده کرد.

لبنیات هراز با گذشت 6 هفته از لیگ برتر توانست با کسب چهار پیروزی و دو شکست 12 امتیازی شده و در رده بالای جدول جای گیرد.

هورسان رامسر با توجه به یک بازی کمتر و روبرو شدن با قرعه استراحت با سه شکست و دو پیروزی 6 امتیازی است.

دو نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه هفته جاری در هفته هفتم رقابت‌ها رقابت سختی دارند در حالی که لبنیات هراز خارج خانه به مصاف اردکان می‌رود و هورسان در خانه میزبان شهرداری گنبد است.

در دیدار هفته ششم لیگ برتر به میزبانی آمل مرتضی اکرامی و امید فولادی‌وند امر قضاوت را بر عهده داشتند و محمد ابراهیم‌زاده ناظر فنی و امیر صداقت ناظر داوری بود.

از نکات جالب توجه این دیدار بازی فرهاد نظری افشار با ماسک بر صورت در زمین مسابقه بود تا در روزهای کرونایی مازندران کمتر در مواجهه با این ویروس منحوس باشد./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.