با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

لزوم اجرای جهاد تبیین براساس زیست‌بوم هر منطقه/ عهد جهاد لبیک به فرمان رهبر است

منتشر شده

در

آمل نیوز – قربانعلی مسافر / معاون امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به لزوم اجرای جهاد تبیین براساس زیست‌بوم هر استان، گفت: عهد جهاد براساس لبیک به فرمان رهبری برای مقابله با شبهات و تحریف‌های دشمنان است.

حجت‌الاسلام ناصر شکریان در حاشیه سفر به مازندران، براساس فرمایشات رهبر انقلاب و توصیه‌هایی به روحانیون را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: براساس سیاست ریاست سازمان تبلیغات اسلامی استفاده از نیروهای جوان، مبتکر و توانمند در سراسر کشور به عنوان مدیران شهرستانی، مدیران کل و مسؤولیت‌های کشوری در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: بهره‌مندی از چهره‌های جدید با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب در زمینه جهاد تبیین و شیوه‌های جهاد تبیین براساس زیست بوم هر استان از دیگر اولویت‌ها است. همچنین در این بخش جلسات متعدد با تعیین سرفصل‌ها انجام شده و دستورالعمل‌ها به استان‌ها ابلاغ شد.

معاون امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: بحث عهد جهاد نیز با توجه به لبیک به فرمان رهبر انقلاب انجام شده زیرا مقام معظم رهبری جهاد تبیین را واجب دانست و این مهم از اول محرم امسال آغاز شده تا شخصیت‌های تأثیرگذار کشوری، منطقه‌ای و استانی از هر قشر مردم شامل روحانی، معلم، مربی، کارگر، کارمند و همه افراد به اندازه نیم ساعت در روز در زمینه جهاد تببین دست به آگاه‌سازی بزنند.

شکریان با اشاره به فعالیت‌های گوناگون دشمنان بر ضد اسلام و انقلاب، بیان کرد: امروزه شاهد تخریب، تحریف، دروغ و شایعه‌های گوناگون و فراوان از سوی دشمنان استکباری و غربی در فضای مجازی علیه اسلام و مذهب شیعه هستیم پس باید دست به دست هم بدهیم و در مسیر تبیین دست به جهاد بزنیم.

وی با اعلام برنامه‌های مختلف سازمان تبلیغات اسلامی در مسیر کاروان پیاده کربلا و نجف در اربعین، تأکید کرد: در بحث محرم امسال شاهد حضور گسترده مردم بودیم و با توجه به اینکه در آستانه اربعین حسینی قرار داریم کارهای فرهنگی و تبلیغی باید در راستای سیاست‌های واحد به شکل شایسته انجام شود.

معاون امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: گروه‌های روحانیون با توجه به آموزش‌های لازم برای حضور تبلیغی در موکب‌های فرهنگی و مذهبی اعزام می‌شوند هرچند باید مراقب باشیم براساس تأکید رهبر انقلاب اسلامی به مهمانی عراقی‌ها ضربه وارد نشود پس باید در این راستا با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با ضرافت به کار خود بپردازیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.