با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

لزوم اجرای عدالت در توزیع امکانات و استفاده عادلانه از ظرفیت‌ها برای فقرزدایی

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: عدالت در توزیع امکانات و استفاده عادلانه از ظرفیت‌ها برای زدودن فقر و محرومیت اولویت مهم دولت است.

منتشر شده

در

سیدصولت مرتضوی معاون رئیس جمهور عصر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: هفدهمین سفر استانی رئیس جمهور و هیأت دولت به مازندران می‌تواند زمینه‌ساز بررسی مشکلات، اختصاص اعتبارات لازم برای پروژه‌ها و پیشرفت روزافزون باشد.

وی با اعلام اینکه پس از شروع فعالیت دولت سیزدهم با گذشت ۷ ماه هر روز با مشکلات اقتصادی مواجه هستیم، گفت: در این مدت ماهانه ۱۰ تا ۱۲ هزار میلیارد تومان بابت اوراق صادر شده گذشته نقدینگی پرداخت می‌شود.

معاون اجرایی رئیس جمهوری تصریح کرد: با هموار کردن ارتباطات کشورمان با دنیا و شرایط تولید از ابتدای دولت تاکنون مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم با روند کاهشی روبه‌رو بوده است.

مرتضوی با اشاره به نقش ارزشمند سفرهای استانی کوتاه مدت رئیس جمهور به استان‌ها و سفر وزرا به شهرها، یادآور شد: پس از برقراری ارتباط مستقیم و دیدار چهره به چهره با مردم بسیاری از مشکلات، موانع و کمبودها بی‌واسطه به اطلاع‌مان می‌رسد و طی ۱۶ سفر گذشته داخلی رئیس جمهور و تعاملات خارجی می‌خواهیم در راستای گره‌گشایی مشکلات مردم گام برداریم.

وی دولت سیزدهم را با استفاده از تمام ظرفیت‌ها، آماده اقدام و عمل دانست و از شناسایی بخشی از ظرفیت‌ها در ۱۷ سفر استانی رئیس جمهور خبر داد و گفت: مازندران استان سبز و زیبایی است و باید مشکلات و موانع زیرپوستی آن چاره‌اندیشی و حل شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور شهرستان آمل را یکی از شهرهای مهم تولیدی، صنعتی و اقتصادی دانست و افزود: نگاه ما در کل کشور به طور اسناد آمایشی است البته شاخصه‌های مازندران در سرانه تولید ناخالص، اشتغال و بیکاری بالا است و دولت تلاش دارد با استفاده از همه ظرفیت‌های اقتصادی مازندران بخشی از مشکلات را رفع کند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: شرایط کرونایی کشور بر تعداد سفرهای استانی رئیس جمهور اثرگذار بود و اگر امروزه شرایط کرونا حاکم نبود تعداد سفرهای استانی به بیش از ۲۰ استان می‌رسید.

وی با اعلام اینکه امروزه شاهد هماهنگ‌ترین دولت بعد از پیروزی انقلاب هستیم و سفرهای استانی با هماهنگی فراوان انجام می‌شود، یادآور شد: حضور میدانی رئیس جمهور باعث کاهش مشکلات تولید، صادرات و هموار شدن مسیر تجاری با کشورهای همسایه شده است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به رونمایی از اسناد بالادستی عدالت‌خواهی دولت انقلابی برای تحول کشور، اعلام کرد: این اسناد با ابعاد گسترده خود می‌تواند نتیجه خوبی برای توسعه و گسترش عدالت در همه زمینه‌های عدالت در استفاده از ظرفیت‌ها، عدالت در فقرزدایی و محرومیت‌ها در جامعه داشته باشد./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.