با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

لزوم برخورد مناسب با استفاده از مهارت های ارتباطی برای رفع مشکلات مردمی

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / رئیس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به دیدار مردمی و چهره به چهره برای رفع مشکلات عمومی، گفت: برخورد مناسب با استفاده از مهارت های ارتباطی با مردم می تواند در برطرف کردن مشکلات بسیار کارساز و مفید باشد.

عباس پوریانی با اشاره به دیدار مردمی و چهره به چهره برای رفع مشکلات عمومی، اظهار کرد: برخورد مناسب با مردم با استفاده از مهارت های ارتباطی می تواند در برطرف کردن مشکلات بسیار کارساز و مفید باشد.

وی افزود: در دیدار اخیر مردمی بیشتر مراجعان با خستگی روحی  در جلسات دیدار مردمی حضور دارند و وظیفه ما است که با استفاده از مهارت های ارتباطی و رفتار مناسب نسبت به حل مشکلات قضایی مراجعان اقدام کنیم.

رئیس کل دادگستری استان مازندران تصریح کرد: در جریان برگزاری این دیدار به درخواست‌های 180 نفر از مراجعان دستگاه قضایی رسیدگی و پس از بررسی هر یک از درخواست‌های مطرح شده به منظور پیگیری و رفع مشکل مراجعان دستورات لازم صادر شد.

پوریانی بیان کرد: درخواست اعمال ماده ۴۷۷، تسریع در رسیدگی به پرونده ها، ارشاد و معاضدت قضایی، استفاده از ارفاقات قانونی، تخفیف و تبدیل مجازات از اهم درخواست‌های مطرح شده از سوی مراجعان در ملاقات با رئیس کل و مسئولان قضایی دادگستری استان مازندران  بود.

وی خاطرنشان کرد: با هدف خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم، تکریم ارباب رجوع و دسترسی بدون واسطه مراجعان به مسئولان قضایی هم‌زمان با دیدار مردمی در دادگستری استان، رؤسا و دادستان‌ها در همه حوزه های قضایی استان به مطالبات مراجعان دستگاه قضایی رسیدگی کردند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *