با ما همراه باشید

فرهنگی و مذهبی

لزوم تغییر ساختار غول اداری در راه مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی/ طرح حمایت و تشویق مطلعین مفاسد تصویب می شود

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس با اشاره به لزوم تغییر ساختار غول اداری در راه مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی، گفت: طرح حمایت و تشویق مطلعین مفاسد تصویب می شود.

ولی الله فرزانه درخصوص آخرین وضعیت تصویب طرح حمایت و تشویق مطلعین مفاسد اداری و اقتصادی که این روزها مورد بحث نمایندگان مجلس در خانه ملت است، اظهار کرد: بخشی از مواد این طرح بررسی و تصویب شد و باید فرآیند تصویب را به صورت کامل طی کند تا پس از تصویب نهایی در صحن علنی مجلس به شورای نگهبان تقدیم شود.

وی پاسخ به خبرنگار خبرگزاری فارس مبنی بر نظرشان در مورد این طرح، افزود: با ورود طرح به صحن مجلس باید نمایندگان با بررسی همه جانبه رأی دهند ولی در کلیات معتقد هستم این طرح مبارزه با معلول است زیرا ما با غول اداری بزرگ در کشور روبرو هستیم که باید ساختار این غول اداری را کامل تغییر دهیم تا فساد کمتر شود.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این غول اداری متأسفانه از رژیم گذشته به انقلاب اسلامی ما رسیده و نتوانستیم به دلایل مختلفی این غول اداری را اصلاح کنیم درحالی که همچنان این غول مردم را آزار می دهد، نظام جمهوری اسلامی را تهدید می کند و دستاوردهای انقلاب را تهدید می کند.

فرزانه با تأکید بر بحث مبارزه با فساد اداری و اقتصادی، بیان کرد: معتقدم در زمانی که دستگیری های فراوان اقتصادی و اداری در کشور داریم و برای معرفی مفاسد مشوق اختصاص می دهیم ولی دوباره شاهد فراوانی فساد هستیم معلوم می شود که اشکال در جای جای دیگر وجود دارد که در نهایت به غول اداری می رسیم.

وی ادامه داد: این نظام اداری که از رژیم گذشته به ما به ارث رسیده و نتوانستیم آن را اصلاح کنیم درحالی که هم اکنون دستاوردهای انقلاب را تهدید می کنند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه یکی از پایه های مستحکم و مهم انقلاب اسلامی که از دستاوردهای بزرگ محسوب می شود مردم هستند، یادآور شد: مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی ایران هستند و باید این سرمایه های اجتماعی حفظ شوند پس نباید بگذاریم غول های اداری مردم را از ما بگیرند.

فرزانه خاطرنشان کرد: جالب است آنهایی که این نظام اداری را از گذشته به ما به ارث رساندند امروزه مدعی هستند که این نظام اداری و وجود فساد در آن مربوط به نظام اسلامی بوده و ناکارآمد است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: یعنی در این قضیه از سوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی نیز متهم هستیم بنابراین امید داریم همگان دست به دست هم داده و با تلاش مراکز تحقیقاتی کشور در مجلس، نهاد ریاست جمهوری، مجمع تشخیص مصلحت نظام و دانشگاه ها بتوانیم نظام اداری کشور را به نفع انقلاب اسلامی و مردم تغییر دهیم

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.