با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

لزوم مشخص شدن متولی برای سواحل آزاد شده دریای مازندران

فرمانده انتظامی مازندران به لزوم مشخص شدن متولی سواحل آزاد شده مازندران اشاره کرد و گفت: با توجه به آزادسازی 480 کیلومتر از سواحل دریای خزر باید متولی آن مشخص شود.

 

منتشر شده

در

به گزارش آمل نیوز، سردار مرتضی میرزایی عصر امروز در آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان آمل در سالن اجتماعات شهرداری، اظهار کرد: سلامت و امنیت در هر جامعه پیش زمینه توسعه است و امنیت و سلامت در کنار توسعه اقتصادی باعث کارایی و اثرات مثبت می‌شود.

وی با اعلام اینکه در ایام شیوع بیماری کرونا همه مردم دنیا اهمیت سلامت را به روشنی دریافتند، افزود: امنیت نیز یک مؤلفه بسیار ارزشمند است که اگر زمانی در جامعه از دست رود ارزش آن بیشتر از هر زمان مشخص خواهد شد.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه فرماندهی‌های انتظامی در شهرستان‌های مازندران باید اولویت‌بندی و دسته‌بندی مشکلات را در اولویت خود داشته باشند، تصریح کرد: در هر شهرستان توجه به نیازهای منطقه در دستور کار باشد.

این مسؤول با اعلام ارزش و اهمیت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، یادآور شد: خانواده‌ها زمینه‌ساز عفاف و حجاب هستند و عفاف و حجاب در گام نخست از خانواده‌ها سرچشمه می‌گیرد و سپس به جامعه منتقل می‌شود چنانچه همه افراد برای حجاب و عفاف تلاش کنند ولی خانواده کاری نکند همچنان در زمینه حجاب و عفاف چالش داریم.

میرزایی با اشاره به اجرای طرح آزادسازی سواحل با جدیت از سوی دولت، خاطرنشان کرد: اجرای جدی طرح آزادسازی سواحل اتفاق بسیار خوب و مفید است ولی نباید شاهد اجرای و تحقق طرح به شکل و شمایل دیگر باشیم.

فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه نباید شاهد رها شدن سواحل و عدم مشخص شدن متولی امر باشیم، گفت: با توجه به پوشش دادن ۳۰ نقطه ساحلی در طرح سواحل شاهد مشکلات غرق شدن و برخی مشکلات بودیم ولی هم‌اکنون با آزادسازی ۴۵۰ کیلومتری از سواحل مازندران باید متولی ساحل مشخص شود تا چه نهاد و ارگانی است که شرایط امنیتی و طرح سواحل و دیگر مسائل تعیین تکلیف شود./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.