با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

لیبرال دموکراسی هیچ وقت ناجی بشریت نیست/ مکرون عروسک خیمه‌شب بازی استکبار است

کارشناس برجسته مسائل سیاسی و دینی با اشاره به اینکه توهین به ساحت پیامبر اکرم نشان از وحشت شدید و احساس خطر دشمنان استکباری از رشد و پیشرفت اسلام دارد، گفت: مکرون عروسک خیمه‌شب‌بازی استکبارگران است و باید بدانیم لیبرال دموکراسی هیچ وقت ناجی بشریت نیست.

منتشر شده

در

حجت‌الاسلام احمد پناهیان در مراسم گرامیداشت هفته وحدت و محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اسلام در مسجد امام رضا(ع)، اظهار کرد: جهان استکبار و غرب همیشه با اسلام، مسلمین، ائمه و پیامبران دشمنی دارد.

وی با اشاره به اینکه توهین به اهل بیت و معصومین توسط استکبار و دنیای غرب اولین بار نیست، افزود: خصومت فرانسه و دولت آن با امت اسلامی و پیامبر اکرم همیشگی است و مکرر تکرار شده است البته طی سال‌های گذشته برخی کشورهای غربی همانند فرانسه توهین به پیامبر اسلام، اهل بیت، آتش زدن قرآن را توسط دولتمردان، مردم و نشریات مختلف با اقدامات سخیف کاریکاتور در دستور کار داشتند.

کارشناس مسائل دینی و مذهبی با اشاره به اینکه مسئله ما با فرانسه و جبهه طاغوت فقط نگهداشتن احترام بزرگان دینی و پیامبران هم نیست، تصریح کرد: پیامبر اکرم معلم اخلاق بشریت در قرن‌ها و عصرهای متفاوت است و حقارتی بیشتر از این نیست که دست به توهین این شخصیت وارسته دنیا زده شود.

این مسؤول با اعلام اینکه نادیده گرفتن جایگاه رسول اکرم و قدرنشناسی از زحمات آن حضرت نابخشودنی است، ادامه داد: دنیای استکبار و غرب با شخص رسول الله(ص) مشکل دارند، پیامبر اسلام معصوم بوده و معدن علم الهی در گذشته، حال و آینده است، خداوند همه آسمان‌ها و زمین‌ها را برای این شخص وارسته آفریده و اشرف همه انبیا و اشرف مخلوقات است.

پناهیان با اشاره به اینکه 40 سال خداوند پیامبر اسلام را تربیت کردند و صاحب خلق عظیم شده است، یادآور شد: مدیریت دین و مدیریت امت اسلام بر دستان پیامبر اسلام قرار گرفته و اخلاق برای پیامبر اسلام هدف نیست بلکه تنها یک وسیله است.

وی با اعلام اینکه کاهش شان رسول اسلام ظلم به آن حضرت است، ادامه داد: رسول اسلام را باید با رسالت آن شناخت هرچند دشمنان آن حضرت نیز ایشان را با رسالتش می‌شناسند، فرانسه این روزها در امر توهین به ساحت قدسی پیامبر در خط مقدم قرار دارد و برای همیشه در بین استکبار و غرب کشورهای پیشرو توسری‌خورتر هستند.

کارشناس مسائل دینی ومذهبی با اعلام اینکه جریان حاکمیت اروپایی صهیونیستی در این قضیه با نظام سلطه و جریان صهیونیست همگام است، گفت: آنها پیامبر اسلام را خوب می‌شناسند و می‌دانند که قرآن خدا حق بوده و وعده‌های خداوند حتما و همیشه حق است.

وی با بیان اینکه خبر ظهور برای ما شیعیان یک آرزوی بزرگ است ولی برای آنها خبر هولناک و دردآور است، افزود: استکبار برای این به پیامبر توهین می‌کند که سد سبیل‌الله کنند. مسئله امروزه مسئله حاکمیت است، این روزها شاهد مردن اروپا و مرده شدن تمدن، فرهنگ و ایده آنها هستیم. پناهیان با اعلام اینکه امروزه بحث افول آمریکا بحث ما نیست بلکه بحث مجامع اندیشمندان و صاحب‌نظران خودشان است، اظهار کرد: بزرگترین اندیشمندان آمریکا می‌گوید ترامپ در تاریخ آمریکا ثبت شد زیرا راه افول و نابودی این کشور را در پیش گرفته است و آنها در لابی‌های خاص صهیونیستی در حال خودزنی هستند.

وی بیان کرد: آنها امام حسین را توهین نمی‌کنند زیرا می‌دانند امام سوم شیعیان یک روایت پیامبر را در دستور کار گرفت و حادثه عاشورا برای همیشه ماندگار و جاوید شد بلکه آنها می‌دانند برای مبارزه باید اصل را بزنند و پیامبر را نشانه گرفتند که یک حدیث آن پیامبر حادثه کربلا را آفریده است.

پناهیان با بیان اینکه کشورهایی همانند لیبی، مصر و تونس با بیداری اسلامی حرکت کردند، خاطرنشان کرد: آنچه که باعث شده فریاد امام حسین(ع) در پیاده نظام جمهوری اسلامی را کشورهای آزادیخواه دنیا بشنوند، از آن الگو بگیرند و اهل تسنن نیز از شیعیان الگوبرداری کنند کلمات پیامبر اسلام، قرآن و آیات الهی است.

وی با اعلام اینکه نقطه اشتراک و وحدت همیشه پیامبر اسلام و قران کریم است با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی، متذکر شد: وحدت در مقابل دشمن است، شیعیان و تسنن دشمنانی دارند که نمی‌خواهند پیامبر اسلام و قرآن بماند و باید اتحاد در مقابل دشمنان ایجاد شود.

این کارشناس برجسته مسائل دینی و مذهبی با اعلام اینکه پیامبر اسلام عنصر و نقطه کانونی امت اسلام و عامل وحدت است زیرا اتحاد بین اهل شیعه و سنی ایجاد کرده است و هدف مشترک را رقم زده است، گفت: اسلام را پیامبر آورده و باید همه پا در رکاب باشیم.

پناهیان با اشاره به اینکه برای استکبار، اجانب و غربی‌ها شیعه و سنی مسئله نیست بلکه محمد(ص) مسئله است، متذکر شد: توهین امانوئل مکرون رئیس‌جمهوری فرانسه به ساحت نورانی پیامبر اکرم و اسلام نقض حقوق بشر است، هرچند مکرون عروسک خیمه‌شب‌بازی استکبارگران است.

وی با بیان اینکه لیبرال دموکراسی هیچ وقت ناجی بشریت نیست، ادامه داد: خداوند دست خالی پیامبر اسلام را برای مدیریت اسلامی بشریت به رسالت گزینش نکرده است زیرا برای این فرد والا مقام کتاب بزرگی همانند قران کریم آورده شد.

پناهیان عنوان کرد: بیانات رئیس جمهور فرانسه نشان از ترس و وحشت شدید و احساس خطر دشمنان استکباری از رشد و پیشرفت اسلام دارد البته باید بدانیم دعوای فرانسه با قرآن و اهل بیت بر روی چه موضوعی است.

وی با اعلام اینکه باید برای این توهین سلسله نشست‌های فراوان جهت آگاهسازی مردم انجام شود، گفت: باید مسئله توهین به قرآن، اسلام و پیامبر برای جوانان تبیین شود و نسل جوان از خشم و دشمنی استکبار علیه امت اسلامی باخبر شوند.

مسؤول شاخه جوانان هیأت رزمندگان اسلام با اعلام اینکه برخی مسائل برای‌مان خط قرمز است، ادامه داد: مکرون مأمور حسادت عظیم علیه اسلام و مسلمین بوده است، باید پیامبر و دین اسلام به درستی بین اقشار مختلف جامعه معرفی شود هر چند کربلا و واقعه عاشورا هم نیاز است به درستی به مردم معرفی شوند.

این مسؤول بیان کرد: قرآن جامع‌ترین کتاب برای همه زمان‌ها است که بند بند و آیات آن قانون و برنامه برای زندگی اجتماعی، دینی و فرهنگی موج می‌زند.

پناهیان گفت: دین اسلام دین معنویت است و علم سیاست، اقتصاد، علوم انسانی، روان‌شناسی و علوم اجتماعی در آن هویدا است.

وی با اشاره به اینکه کرونا چندین ماه است که عزیزان ما را درگیر کرده و به کام مرگ برده است، گفت: این ویروس منحوس و کشنده امروزه در خدمت حاکمیت کفر است و چندین روز بعد از توهین به ساحت پیامبر اسلام به دلیل کرونا از اعتراض و برگزاری نشست‌های اعتراضی خبری نبود./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.