با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

مجتمع فرهنگی ورزشی شهرداری آمل افتتاح می شود

شهردار آمل گفت: مجتمع فرهنگی ورزشی شهدای پایین بازار شهرداری آمل پنجشنبه 2 اسفند ماه 97، با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان افتتاح می شود .

منتشر شده

در

احمد امیرسلیمانی با اشاره به اینکه کلنگ این سالن 20 اردیبهشت 97 با حضور وزیر ورزش و جوانان به زمین زده شده بود افزود: این مجتمع به مساحت تقریبی 800 متر مربع بااسکلت فلزی ، ساختمان اداری و سالن بدنسازی، اتاق مدیریت، سرویس بهداشتی و حمام در دو طبقه و به مساحت 360 متر مربع با هزینه ی تملک و ساخت به مبلغ 40 میلیارد ریال 9 ماهه احداث شد .

امیرسلیمانی با اشاره به اینکه 12میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار این پروژه از طریق پیگیری نماینده محترم مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و پیگیری های فرماندار ویژه آمل تامین شد، اظهار داشت : از همکاری خوب آقای دکتر یوسفیان ملا نماینده مردم شریف آمل در مجلس شورای اسلامی ، پیگیری آقای رسولی معاون استاندارو فرماندار ویژه شهرستان و همدلی اعضای محترم شورای اسلامی شهر آمل و پرسنل خدوم شهرداری که در پیشبرد این پروژه تلاش مضاعف و شبانه روزی داشتند تشکر و قدردانی می کنم .

گفتنی است ؛ مجتمع فرهنگی  ورزشی شهدای پایین بازار شهرداری آمل در خیابان شهید بهشتی ، اندیشه 19 ، جنب مسجد هدایت (حاج علی کوچک ) واقع شده است .

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.