با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

مجتمع فرهنگی و ورزشی شهدای پایین بازار شهرداری آمل با حضور وزیر ورزش افتتاح شد

مجتمع فرهنگی و ورزشی شهدای پایین بازار شهرداری آمل با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان مسؤولان استانی، شهری و شهرستانی افتتاح شد.

منتشر شده

در

در آیین افتتاحیه مجتمع فرهنگی و ورزشی شهدای پایین بازار شهرداری آمل، امام جمعه آمل، استاندار مازندران، نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مدیران شهری نیز حضور داشتند .

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان پس از افتتاح این سالن ورزشی، کلنگ یک مجموعه ورزشی دیگر شهرداری آمل را در بلوار بنفشه این شهر به زمین زد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح این مجتمع گفت: از وزیر سپاسگذارم . این سالن در حد وزیر نیست مدیران پایین دست باید آن را افتتاح می کردند. بزرگی کردن کلنگ این سالن و افتتاح آن را انجام دادند.

عزت اله یوسفیان ملا با قدردانی از تلاش‌های شهردار، اعضای شورا و کارمندان شهرداری، افزود: از شهردار آمل که همت کردند چند ماهه این مجتمع را ساختند از شورا و ریاست شورا و همه کسانی که برای ساخته شدن این مجتمع زحمت کشیدند تشکر می کنم .

وی ادامه داد: انچه که امروز افتتاح می کنیم از بودجه دولت است . دولت مظلوم واقع شده و باید ممنون دولت باشیم . از مردم تشکر می کنم .شهد این خدمت گوارای وجودشان باشد.

عضو شورای شهر آمل در این مراسم گفت: این مجتمع ورزشی در منطقه پایین بازار که از محلات قدیمی امل است با اعتبار 40 میلیارد ریالی در 9 ماه  تکمیل و تجهیز شد.

خسرو ابراهیم‌زاده افزود: این مجتمع به مساحت تقریبی 800 متر مربع بااسکلت فلزی ، ساختمان اداری و سالن بدنسازی، اتاق مدیریت، سرویس بهداشتی و حمام در دو طبقه و به مساحت 360 متر مربع احداث شد .

وی تاکید کرد:مدیریت شهری آمل با تعامل مسئولان دولتی آمادگی جهت اجرای پروژه‌های شهری را دارد.

شهردار آمل در حاشیه افتتاح مجتمع فرهنگی ورزشی شهدای پایین بازار شهرداری آمل  با اشاره به اینکه کلنگ این سالن 20 اردیبهشت 97 با حضور وزیر ورزش و جوانان به زمین زده شده بود افزود:12میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار این پروژه از طریق پیگیری نماینده محترم مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و پیگیری های فرماندار ویژه آمل تامین شد.

احمد امیرسلیمانی، اظهار داشت : از همکاری خوب آقای دکتر یوسفیان ملا نماینده مردم شریف آمل در مجلس شورای اسلامی ، پیگیری آقای رسولی معاون استاندارو فرماندار ویژه شهرستان و همدلی اعضای محترم شورای اسلامی شهر آمل و پرسنل خدوم شهرداری که در پیشبرد این پروژه تلاش مضاعف و شبانه روزی داشتند تشکر و قدردانی می کنم.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح این مجتمع فرهنگی ورزشی تعداد مجموعه‌های ورزشی زیرپوشش شهرداری آمل به ۳ مجتمع رسید، ادامه داد: شهرداری آمل به منظور هدفمندکردن فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی برای نخستین بار در سطح شهرداری‌های مازندران، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را راه اندازی کرده است.

شهردارآمل با اشاره به عملیات کلنگ زنی ساخت یک مجموعه ورزشی دیگر در شرق آمل به دست وزیر ورزش و جوانان گفت:عملیات اجرایی این پروژه از سال آینده آغاز خواهد شد و  تلاش می کنیم درسال ۹۸ نیز بهره برداری برسد.

مجتمع فرهنگی  ورزشی شهدای پایین بازار شهرداری آمل در خیابان شهید بهشتی ، اندیشه 19 ، جنب مسجد هدایت واقع شده است .

خبرنگار: قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *