با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

محدودیت‌های کرونایی در مازندران یک هفته دیگر تمدید شد

استاندار مازندران گفت: دوره محدودیت‌ها و مدیریت هوشمند ترددها تا یک هفته دیگر تمدید شد البته الان برای اینکه بخواهیم از تاثیر محدودیت‌ها روی میزان ابتلا یا کنترل ویروس کرونا در استان اظهار نظر کنیم زود است.

منتشر شده

در

احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران امروز در بازدید از مبادی ورودی شهرستان نوشهر، بیان کرد: طی بازدید از ورودی‌های استان خوشبختانه شاهد تلاش نیروهای انتظامی، بسیج و سپاه در خصوص کنترل رفت‌وآمدها در مسیرهای بین شهری هستیم.

وی افزود: همان‌طور که مردم می‌دانند دوره محدودیت‌ها و مدیریت هوشمند ترددها تا یک هفته دیگر تمدید شد البته الان برای اینکه بخواهیم از تاثیر محدودیت‌ها بر روی میزان ابتلا یا کنترل ویروس کرونا در استان اظهار نظر کنیم زود است.

حسین‌زادگان تصریح کرد: خوشبختانه اوضاع روند کنترل بهتر است به‌خصوص در شهرستان‌های نوشهر، عباس آباد و تنکابن شاهد اوضاع خوبی هستیم ولی در مسیر رامسر که همجوار با استان گیلان است نگرانی‌هایی در خصوص  تغییراتی که در شهرستان‌های مجاور افتاده وجود دارد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه در مجموع وضعیت کنترل قابل قبول است، گفت: این به منزله عادی شدن اوضاع نیست و همچنین از مشاغلی همچون؛ صنوف، رسانه‌ها، فرماندار، اعضای ستاد مقابله با کرونا و مهم‌تر از همه مردم تشکر کرد.
 
این مسؤول تاکید کرد: رعایت فواصل اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی ضرورت دارد، امیدواریم فرآیند رعایت ادامه داشته باشد تا اخبار بهتری دریافت کرده و شاهد وضعیت سفید کرونایی در مازندران باشیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.