با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

محمود کریمی: پروتکل‌ها را رعایت نکنید، سینه‌زنی را تعطیل می‌کنم

محمود کریمی گفت: اگر هنگام سینه‌زنی فردی به هر دلیل یک قدم جلو بیاید، نمی‌توانیم بیرون کنیم، اما سینه‌زنی را قطع خواهم کرد و دعا می‌کنم و می‌روم؛ زیرا من تابع اوامر حضرت آقا و ولی امر هستم.

منتشر شده

در

مقام معظم رهبری روز گذشته در سخنرانی خود در توصیه به اهل هیأت، مجالس عزای حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام را مایه برکت و جلب رحمت الهی دانستند و افزودند: ملت و کشور به این مجالس بابرکت احتیاج دارد، اما در برگزاری آنها باید شیوه‌نامه‌ها با کمال دقت و شدت مراعات شود.

ایشان، برگزارکنندگان جلسات و آحاد شرکت‌کنندگان را به رعایت ضوابط و فاصله‌ها توصیه و تأکید کردند: نگذارید مجالس حسینی موجب شیوع بیماری و مایه طعنه مخالفان و دشمنان شود.

در پی این بیانات شب گذشته چهارشنبه ۲۰ مردادماه محمود کریمی، مداح اهل بیت(ع) در مراسم اجتماع عزاداران عشیره عاشورا در راستای تبعیّت از توصیه‌های مقام معظّم رهبری به عزاداران اظهار داشت: براساس بیانات مقام معظم رهبری باید دستورالعمل‌ها را رعایت کنیم و اجازه ندهیم کار ما موجب طعنه شود. هنگام سینه‌زنی و زمانی که افراد می‌ایستند، اگر فردی یک قدم جلو بیاید، شرعاً مسئول است و دیگران و جلسه امام حسین(ع) را به دردسر نزدیک می‌کند.

وی افزود: اگر هنگام سینه‌زنی فردی به هر دلیل یک قدم جلو بیاید، نمی‌توانیم بیرون کنیم، اما سینه‌زنی را قطع خواهم کرد و دعا می‌کنم و می‌روم؛ زیرا من تابع اوامر حضرت آقا و ولی امر هستم.

کریمی با اشاره به اینکه آدم امام حسینی حواسش جمع است، گفت: از امشب فاصله افراد را بیش‌تر کردیم و در جای خود عزاداری کنید تا حاجات ما برآورده شود و شر این بیماری کنده شود. یا امام حسین به ما رحم کن! ما کسی را غیر از شما نداریم. من ذره‌ای هستم در این جمعیت که قرعه به نام من دیوانه زدند. کمک کن تا بتوانم عرض ادب کنم و دوست‌دارانت هم فیض ببرند.

صحبت‌های محمود کریمی در این خصوص را اینجا ببینید:

 

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.