با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

محورهای دومین کنگره ملی شهدای مازندران تشریح شد

منتشر شده

در

فرمانده سپاه کربلای مازندران در نشستی خبری ، اهداف برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان را تشریح کرد.

 

فرمانده سپاه کربلا مازندران در نشست با خبرنگاران در آستانه برگزاری دومین کنگره شهدای استان، توزیع هزار جهیزیه و  تامین بیش از ۱۸ هزار بسته نوشت افزار برای افراد کم برخوردار را بخشی از دستاورد کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید مازندران عنوان کرد.

سردار مسلمی با اشاره به مشارکت مردم و نیکوکاران در تامین هزینه‌های برگزاری کنگره ملی شهدای مازندران ، گفت:  تولید ۶ هزار و ۵۰۰ تابلو فرش شهید مازندران ، تامین اعتبار آزادی ۱۳۵ زندانی غیر عمد استان، ساخت و بازسازی  ۵۰۰خانه محروم  و نهضت دیدار از جانبازان بالای ۷۰درصد و همه خانواده‌های شهدای مازندران از دیگر برنامه‌های در حال اجرا این کنگره است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران، اجلاسیه ازدواج آسان با هدف تمهید جشن ازدواج آسان ۱۰۰۰ زوج جوان مازندرانی، بزرگداشت پهلوانان کشتی  با عنوان مدال عشق، برپایی  نمایشگاه هوا و فضا، چاپ و نشر ۴۰۰ عنوان کتاب از شهدا را از دیگر برنامه‌های این کنگره برشمرد.

سردار مسلمی با بیان اینکه در راستای برگزاری این کنگره ملی، ساخت فیلم سینمایی «کالدو» و اکران آن در کنگره شهدای مازندران در پایان مهرماه امسال تمام می‌شود ، افزود: حاشیه سازی در  فرایند ساخت آخرین سکانس فیلم کالدو در منطقه جنگلی مازندران  از شیطنت دشمنان در فضای مجازی بود.

وی با توضیح اینکه هماهنگی‌ها با منابع طبیعی و محیط زیست برای استقرار فیلم سازان در منطقه جنگلی صورت گرفته بود و هیچ تخریب درخت و آتش سوزی نشد ، تصریح کرد: همه صحنه سازی‌ها از سوی دشمن با هدف سوژه سازی بوده است.

سردار مسلمی از راه اندازی رادیو کنگره شهدای مازندران خبر داد و گفت: پژوهشکده دفاع مقدس مازندران نیز راه اندازی شده است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه مازندران جزو هشت استان کشور است که امسال کنگره ملی شهدا را برگزار می‌کند، گفت: نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در قائمشهر از هشتم تا ۱۳مهر با حضور ۱۲۰ ناشر ملی و پنج ناشر بین المللی برگزار خواهد شد.

وی افزود: همزمان ۲ نمایشگاه عفاف و حجاب و لوازم التحریر با حضور ۶۰ غرفه از البسه‌های ایرانی و اسلامی و نوشت افزار در حاشیه نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس دایر می‌شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *