با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

محور هراز از یکشنبه تا سه شنبه مسدود می شود

رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران گفت: محور هراز روز یکشنبه تا سه شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ عصر به دلیل عملیات ایمن سازی مسدود می شود.

منتشر شده

در

محسن هاشمی اظهار داشت: به منظور اجرای عملیات اصلاح قوس و ایمن سازی محدوده پیچ ابتهاج  در محور هراز ، این محور از روز یکشنبه ۳ تا روز  سه شنبه ۵ شهریور از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ عصرمسدودخواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ضمن اعلام این خبر افزود: در زمان انسداد این محور ، کاربران عزیز جاده ای می توانند از محورهای کندوان و سوادکوه به عنوان محور جایگزین تردد کنند.

وی ادامه داد: به دلیل اجرای عملیات درز انبساط پل های " مش ورزان " و " تلخ رود " در محدوده گزنک در محور هراز ، از تاریخ ۲ شهریور الی ۱۳ شهریور ماه جاری در روزهای شنبه از ساعت ۱۲ الی ۱۸ عصر ، روزهای یکشنبه الی سه شنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر و چهارشنبه ها از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر به صورت همزمان با اعمال محدودیت و لزوم رعایت احتیاط از طرف رانندگان انجام می پذیرد.

گفتنی است کاربران جاده ای و مسافرین برای کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها و یا محدویت های احتمالی موجود در سطح جاده های استان می توانند در هر ساعت شبانه روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند. همچنین سایت WWW.۱۴۱.IR و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران محترم قرار می دهد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.