با ما همراه باشید

ورزشی

مدافع چپ پای پرسپولیس راهی نساجی مازندران شد

منتشر شده

در

آمل نیوز – قربانعلی مسافر / علی شجاعی مدافع چپ فصل گذشته تیم فوتبال پرسولیس تهران با عقد قرارداد یک ساله راهی نساجی مازندران شد.

مدافع چپ پای فصل گذشته پرسپولیس تهران در لیگ برتر فوتبال، به عنوان نخستین خرید تنها نماینده مازندران به جمع شاگردان حمید مطهری پیوست.

علی شجاعی ۲۶ ساله متولد تهران که اصالتی مازندرانی دارد، روز گذشته پس از توافق با مسؤولان باشگاه فوتبال نساجی تهران پس از گذشت دو سال حضور در تیم سرخ‌پوشان پایتخت، راهی مازندران شد تا بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال را در قائمشهر بگذراند.

این مدافع چپ فوتبال کشورمان که در سابقه بازی در پست وینگر یا هافبک چپ را دارد با عقد قرارداد یک‌ساله بعد از حمید مطهری، دومین فردی است که از تیم پرسپولیس جدا شده است.

دو گل و دو پاس گل حاصل تلاش شجاعی در فصل گذشته لیگ برتر برای پرسپولیس تهران بود و هواداران تیم سرخ‌پوش پایتخت، پنالتی پنجم و آخرین ضربه از ضربات پنالتی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در قطر را فراموش نمی‌کنند که با شوت این فوتبالیست به کنج دروازه تیم قدرتمند و متمول النصر عربستان، جواز صعود به مرحله نیمه‌نهایی و فینال فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ برای تیم پرسپولیس صادر شد.

علی شجاعی که به «دیبالای پرسپولیسی‌ها» شهرت دارد، روز گذشته نیز با انتشار پستی از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرده بود، و در طعنه‌ای به مسؤولان و کادر فنی پرهوادارترین تیم پایتخت نوشت: برای انسان نابینا شیشه و الماس فرقی ندارد، اگر کسی قدرتان را ندانست، فکر نکنید شیشه‌اید، یقین بدانید که او نابیناست…

حمید مطهری و شاگردانش با توجه به قهرمانی در جام حذفی فوتبال کشورمان، در بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور کار سخت و دشواری دارند و امیدواریم با همراهی و حمایت مسؤولان همچنان نماینده شایسته‌ای برای شمال کشور باشند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.