با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

مدیرکل بنیاد شهید مازندران معارفه شد

هدایت مظلومی پس از سه سال فعالیت در بنیاد مازندران مورد تکریم قرار گرفت و حجت‌الاسلام جواد یوسف‌پور به عنوان سرپرست بنیاد شهید مازندران معارفه شده است‌.

منتشر شده

در

صبح امروز هدایت مظلومی پس از سه سال فعالیت در بنیاد شهید استان مورد تکریم قرار گرفت و حجت‌الاسلام جواد یوسف‌پور به عنوان سرپرست بنیاد شهید مازندران معارفه شده است‌.

سرپرست جدید بنیاد شهید استان فرزند حجت‌الاسلام یوسف‌پور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مازندران است.

در مراسم معارفه سرپرست جدید بنیاد شهید مازندران، معاون توسعه منابع انسانی بنیاد شهید کشور و حسین حسن‌نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران حضور داشتند.

مظلومی در بخشی از صحبت‌های خویش به اقدامات انجام شده در دوره سه ساله فعالیت مدیریتی صحبت به میان آورد.

رئیس سابق بنیاد شهید مازندران از جمله مدیران بی‌حاشیه و کم حاشیه در استان بوده است، یکی از اقداماتی که مظلومی بر آن اشاره داشت، مدیریت مناسب اعتبارات و هزینه کردهای این مجموعه بوده است.

در ادامه نجفی معاون توسعه و منابع انسانی بنیاد شهید کشور، اظهار کرد: در دوره جدید مدیریتی با انباشت بدهی‌ها از گذشته مواجه بودیم، مازندران از جمله استان‌‌های موفق بوده است.

وی خاطر نشان کرد: از ظرفیت مدیر سابق بنیاد شهید استان در حوزه ستادی در سمت مدیریتی استفاده می‌شود.

حسین حسن‌نژاد معاون سیاسی امنیتی مازندران که بعد از استراحت سه ماهه بعد از بیماری به اذعان خودش مدت یک هفته‌ای است که به محل کارش برگشته، اظهار کرد: امروز پاسداران خون شهدا و مرجان خانواده شهدا عامه مردم هستند.

وی گفت: امروز وظیفه ترویج فرهنگ شهادت وظیفه همگانی است.

حجت‌الاسلام جواد یوسف‌پور مدیرکل جدید بنیاد شهید مازندران در این مراسم بخشی از برنامه‌های که قرار است در این مجموعه پیگیری و اجرایی کند را تشریح کرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.