با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

مردم انتقام سخت می‌خواهند/تفکر حسینی حذف‌شدنی نیست

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: مردم کشورمان در اقدام بسیار زشت و شوم استکبار و آمریکا انتقام سخت می‌خواهند و انتقام‌خواهی بزرگ مهمترین خواسته آنها است.

منتشر شده

در

حجت‌الاسلام سید حسین حسینی کارنامی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت مقام والای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان، اظهار کرد: همیشه دشمنان اسلام در نبرد با جبهه حق بودند و این مهم از ابتدای تاریخ اسلام تاکنون ادامه دارد.

وی با بیان اینکه جریان علمی چند قرن است که نه تنها در جهان اسلام بلکه در دنیای غرب اثرگذار بوده و این مهم محصول یک تمدن اسلامی است، افزود: جریان علمی برخی مواقع در خدمت دین اسلام و شریعت است و گاهی اوقات در آن زاویه ایجاد می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به پیش‌برندگی تمدن دینی و اسلامی، تصریح کرد: جریان اصیل علمی همیشه در خدمت مردم بوده است و به همین دلیل سر مبارک شیخ فضل‌الله نوری به خاطر ندانستن بالای دار رفته است.

این مسؤول با اعلام اینکه جریان فکری دوم  نیز در کنار علم و جلوتر از آن پیش رفته تا هویت و تمدن ما را بسازد و از آن محافظت کند، ادامه داد: جریان ایثار، شهادت و اهدای خون از مهمترین جریاناتی است که همیشه اثرگذار بوده و در خدمت دین گام‌های اساسی برداشته است.

حسینی با اشاره به اینکه ما هیچ وقت در دنیای اسلام از اهدای خون خسارت ندیدیم، بیان کرد: زیرا اهدای خون بیدارکننده و بیداری‌دهنده است، اهدای خون تحول‌آفرین و حرکت‌دهنده خواهد بود.

وی با اعلام اینکه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی همیشه در تاریخ ماندگار خواهد شد، اظهار کرد: ماندگاری سردار سلیمانی تنها به شجاعت این فرد وارسته نیست بلکه ارتباط عمیق با دین، خدا، خلوص، مردم‌داری و ولایتمداری سردار بزرگ اسلام باعث جاوید و ماندگاری آن می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی به همراه شهدای دفاع از حرم اهل بیت ارتباط خاصی با خداوند داشتند و این ارتباط مستحکم را همیشه حفظ کردند، بیان کرد: شهید سردار سپهبد سلیمانی سید شهدای ایثار و مقاومت است.

این مسؤول با بیان اینکه در دنیایی که اسلام‌گرایی و مادی‌گرایی اصل قرار می‌گیرد فردی همانند سردار سلیمانی با خدا معامله می‌کند، یادآور شد: معامله با خداوند عزتمندی در دنیا و آخرت را به همراه دارد.

حسینی با اعلام اینکه در طول تاریخ هر که در مسیر خداوند قرار می‌گیرد و به جهاد فی سبیل‌الله دست می‌زد برای همیشه ماندگار می‌شود، ادامه داد: باید افراد بزرگی همانند سردار سلیمانی سرلوحه امور قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شهدا عزت‌خواه بودند و تن به ذلت ندادند، بیان کرد: مردم کشورمان در اقدام بسیار زشت و شوم استکبار و آمریکا انتقام سخت می‌خواهند و انتقام‌خواهی بزرگ مهمترین خواسته آنها است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: دشمن باید بداند نام، فرهنگ و تفکر حسینی را نمی‌توان از جامعه‌مان برچیند.

این مسؤول با اشاره به اصابت موشک‌های متعدد به عین‌الاسد بدون برخواستن حتی یک موشک از نیروهای امریکایی، گفت: اگر در مسیر دین، اسلام و ارتباط عمیق با خداوند قرار گیریم ماندگار می‌شویم.

 مراسم گرامیداشت مقام والای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با تلاش بسیج جامعه پزشکی و پرسنل بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان آمل پرشور برگزار شد و در مدح و منقبت این سردار دلها مدیحه‌سرایی شده است./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.