با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

مردم اینقدرها هم آلزایمر ندارند/ اول عذرخواهی کن بعدا رهنمود بده!

روزنامه خراسان نوشت:می گویند حافظه تاریخی ایرانی ها کمی ضعف دارد اما گویا برخی فراتر از این تصور کرده اند که ایرانی ها آلزایمر تاریخی دارند!

منتشر شده

در



القصه محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشور روز پنج شنبه با اشاره به فشار اقتصادی بر مردم و با بیان این‌که می شود در بازار ارز ثبات ایجاد کرد ، افزوده است: «من اعلام کردم. راه دارد، می شود. می شود با ۳ ـ ۴ تا حرکت این فضا را سریع عوض کرد.» آقای احمدی نژاد گویا قصد تمسخر مردم ایران را دارد. آقای احمدی نژاد! مردم هنوز بحران ارزی دوره شما و چند برابر شدن قیمت ارز در کمتر از چند ماه را به خاطر دارند ؛ اگر شما بلد بودید نسخه درست بپیچید چرا در آن زمان اقدام نکردید؟



دولتی که شما در رأس آن قرار داشتید در سال ۹۱ نرخ تورم را به ۳۰ درصد و خرداد ۹۲ به ۳۵ درصد رساند. تنها در سال ۹۱، ۱۱۱درصد افزایش قیمت ارز را شاهد بودیم و سال ۹۰ هم تجربه افزایش ۶۳درصدی ارز را پشت سر گذاشتیم. براین اساس از ابتدا تا انتهای دولت احمدی‌نژاد (۱۳۸۴ تا ۱۳۹۲) قیمت دلار حدود ۲۹۸ درصد رشد کرد یعنی از حدود ۹۰۰ تومان به سه هزار و ۶۰۰ تومان رسید. همچنین براساس آمار رسمی، ضریب وابستگی ایران به واردات طی پنج سال یعنی از سال ۸۴ تا ۸۹ از ۳۵ درصد به ۷۵ درصد رسید.



از سوی دیگر تخلفات اقتصادی صورت گرفته توسط حلقه نزدیکان شما در دادگاه ثابت شده است و این افراد در زندان مشغول گذراندن محکومیت خود هستند. به این فهرست بازهم می توان افزود.آقای احمدی نژاد اگر کمی منصف و صادق بود، باید نگاهی به عملکرد خود می انداخت بعد چنین ادعایی را بیان می کرد. البته همین یک نکته کافی است تا درباره صداقت وی درخصوص دیگر سخنان و ادعاهایش به داوری نشست .



بنابراین آقای احمدی نژاد بهتر است در مرحله اول بابت بی تدبیری در امور اقتصادی و اجرایی کشور عذرخواهی کند، بعد به فکر تجویز نسخه برای بهبود وضعیت معیشتی کشور باشد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.