با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

مردم بزرگترین فاکتور در انقلاب هستند/ قدرت ایران را ترامپ به رخ عربستان می‌کشد

معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اعلام اینکه قدرت ایران را ترامپ به رخ عربستان می‌کشد و می‌گوید اگر ما نباشیم ایران برای دقایقی شما را به خاک ذلت خواهد نشاند، گفت: ایران قدرتمند است و با قدرت طی مسیر می‌کند.

منتشر شده

در

حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی ظهر امروز در جمع راهپیمایان پر شور آملی در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع)، اظهار کرد: حضور حماسی مردم این شهرستان همانند هموطنان‌مان در جای جای ایران اسلامی حامل پیام‌های عمیق، کارساز و دشمن‌ستیز است.

وی با بیان اینکه مردم این دیدار عالم‌پرور خود حماسه هستند و حماسه‌سازی را از حماسه اسلامی ششم بهمن سال 1360 در نابودی کمونیست‌ها یاد گرفتند، افزود: این مردم در نابودی بیگانگان داخلی و خارجی همیشه ثابت قدم و پیشرو هستند و این امر مهم را در عمل با حضور پر شور در باران زمستانی نشان دادند.

معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به اینکه ایران اسلامی روزهای قبل پیروزی انقلاب مرکز رسیدگی به امور روح و روان غربی‌ها بود و حتی آنها از ما حق توحش می‌گرفتند، تصریح کرد: امام امت با دست خالی، توکل بر خداوند و وحدت مردم دست به کار بزرگی زد و نظام شاهنشاهی و پهلوی را از بین برد.

این مسؤول با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به تأسی از انقلاب عاشورای حسینی و الگوبرداری از آن کار خود را شروع کرد و از روزهای نخست با توطئه و دشمنی بی‌شمار دشمنان همراه بود، خاطرنشان کرد: جریان اقوام، قائله ششم بهمن آمل که در آن تعدادی زیادی از جوانان را به شهادت رساندند و در جنگل آمل دست به خاک و خون زدند نمونه‌ای از این دشمنی‌هاست.

گواهی تصریح کرد: اگر امروزه استکبارگران داعش را به رخ ما می‌کشند باید بدانند در روزهای سال 1360 با خوی وحشیگری ماشین‌ها را نگه می‌داشتند و با دیدن روحانیون، انسان‌های متدین و خواهران محجبه به آنها بی‌حرمتی می‌کردند هر چند در این بین شهید شریعتی و فرزندش را در جنگل‌های آمل قطعه قطعه کردند.

وی با اعلام اینکه این روزها داعش هم خوی وحشی‌گری دارد و زن باردار را با بستن به ماشین شاسی بلند با سرعت 180 کیلومتر روی زمین می‌کشد، ادامه داد: در کردستان، ترکمن صحرا، جنگل آمل و نقاط مختلف کشور بدخواهان نظام دست به کارهای دردناکی زدند که امروز داعش آنها را تکرار می‌کند.

معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه جنگ هشت ساله تحمیلی بدون ذره‌ای امکانات با 50 کشور ابرقدرت دنیا به ایران تحمیل شده و با تمام استکبار مبارزه کردیم، بیان کرد: در این مسیر سرافرازانه شهیدان زیادی تقدیم کردیم که 10 هزار شهید مازندران و بیش از یک‌هزار و 40 شهید آمل نمونه این افتخارآفرینی است.

این مسؤول با اشاره به قائله سال 1368 و 1378 و 1388 در کشور و تحریم‌های نابرابر علیه ایران، گفت: امروز علی‌رغم همه تهدیدها، تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی می‌بینیم رتبه علمی کشور از جایگاه 60 به 16 رسیده، در جریان هسته‌ای جزو پنج کشور نخست دنیا هستیم و در زمینه گازرسانی قابل مقایسه با کشورهای دیگر نیستیم هر چند بیش از 30 استان و همه شهرهای کشور جز تعداد محدودی از نعمت گاز برخوردارند.

گواهی با اعلام اینکه در گذشته حدود 8 هزار کیلومتر جاده داشتیم ولی هم‌اکنون 210 هزار کیلومتر جاده شهری، روستایی و بزرگراه‌هایی داریم که با هزینه سنگین ایجاد شدند، افزود: در المپیادهای علمی، مقالات و پژوهش‌های علمی شاخص هستیم و رتبه‌های نخست المپیادها را از آن خود کردیم.

گواهی با بیان اینکه علم نانوتکنولوژی با پیشرفت بی‌سابقه در کشور به عنوان کار روزمره ایرانی‌هاست، یادآور شد: انجام اعمال جراحی در گذشته برای‌مان محال بود ولی امروزه از کشورهای توریست سلامت در دنیا مطرح هستیم و از کشورهای مختلف به ایران برای درمان سفر می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در عرصه ارتباطات و مخابرات زیرساخت‌های پیچیده و گسترده در کشور مهیا است، متذکر شد: برخی مدیران دستاوردهای حاصل تلاش شبانه‌روزی و چهار دهه طاقت فرسای مردم کشورمان را به عموم معرفی نمی‌کنند در حالی که این دستاوردها باید به مردم معرفی شود.

گواهی با اعلام سه مؤلفه مهم که باعث ایجاد قدرت و بالندگی برای جمهوری اسلامی شد، بیان کرد: مؤلفه نخست قدرت و بالندگی ایران اسلامی مردم هستند، مردم در تمام صحنه‌ها حضور داشته و دارند، باران و برف نمی‌تواند جلودار مردم باشند و در این سرمای هوا اعلام وفاداری خود را به امام امت و رهبری معظم و شهدا اعلام می‌کنند.

وی با بیان اینکه لازم است مسؤولان قدردان مردم باشند زیرا امام راحل فرمود که مردم ولی نعمت انقلاب‌مان هستند، ادامه داد: اگر رهبر جامعه امام علی(ع) باشد و مردم با آن نباشند خانه‌نشینی 25 ساله را به همراه دارد، مسؤولان بدانند که باید با تمام وجود برای مردم کار کنند هر چند از مدیران و مسؤولان خدمتگزاری که در راستای خدمت به اسلام و ارائه خدمات به مردم تلاش دارند قدردانی می‌شود ولی افرادی که کوتاهی می‌کنند باید در مسیر تلاش و خدمت جهادی گام بردارند و به جرگه مسؤولان پرتلاش بپوندند.

معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اعلام اینکه اگر مردم نباشند نه ما می‌مانیم و نه شما، یادآور شد: مردم بزرگترین فاکتور در انقلاب هستند، رهبر انقلاب با پشتوانه مردمی اعلام می‌کند که 22 بهمن امسال داغ‌تر و پرشورتر از زمستان‌های گذشته خواهد بود.

این مسؤول مؤلفه قدرت نظام اسلامی را مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه در کشورمان رهبری تیزهوش، آگاه، دشمن‌شناس، با درایت و مدبر داریم که دنیا از بصیرت و تیزهوشی آن به تنگ آمده است.

گواهی با اعلام اینکه قدرت ایران را ترامپ به رخ عربستان می‌کشد و می‌گوید اگر ما نباشیم ایران برای دقایقی شما را به خاک ذلت خواهد نشاند، بیان کرد: ایران قدرتمند است و با قدرت طی مسیر می‌کند، ترامپ اعلام کرده که با مردم ایران و این کشور سر جنگ نداریم که این صحبت هم خود به نوعی عقب‌نشینی است./ خبرنگار: قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.