با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

مرکز شیمی درمانی آمل از لحظه افتتاح تاکنون بسته است

مدیرعامل مجمع خیران شهرستان آمل گفت: مرکز شیمی درمانی آمل به دلیل نداشتن پزشک و پرستار از لحظه افتتاح تاکنون بسته مانده است.

منتشر شده

در

مسعود نیک پور با اشاره به اینکه با کمک مردم اولین دستگاه سنگ شکن را با تمام قابلیت‌های خوب در بیمارستان ۱۷ شهریور آمل مستقر کردیم، افزود: برای درمان بیمارانی که سنگ کلیه دارند هزینه دولتی دریافت می‌شود.

وی بیان کرد: اینکه در سال ۱۳۸۹ توافق نامه‌ای بین مجمع خیرین آمل با دانشگاه علوم پزشکی مازندران مبنی بر ساخت مرکز شیمی درمانی در آمل امضا شد که ۴۰ درصد کار را مجمع خیرین و ۶۰ درصد را دانشگاه علوم پزشکی انجام دهد.

نیک پور با گلایه از دانشگاه علوم پزشکی مازندران مطرح کرد هفت سال قبل در یک قطعه زمین یک هزار متری ۲ طبقه بنا احداث کردیم که متأسفانه هفت سال طول کشید تا این دانشگاه به وعده خود عمل کند.

وی ادامه داد: پس از گذشت هفت سال، مهرماه سال گذشته با حضور وزیر بهداشت و درمان این مرکز در آمل افتتاح شد، اما متأسفانه به دلیل نبود پزشک و تیم پرستاری از همان لحظه درب مرکز شیمی درمانی بسته ماند.

نیک پور با اشاره به اینکه اعضای هیئت مدیره این مجمع بارها مکاتبات و پیگیری حضوری از دانشگاه را داشتند تا مرکز شیمی درمانی را به مجمع واگذار کنند تا پرستار و تیم پزشکی را تأمین کنیم و هزینه‌های دولتی را دریافت کنیم اما راضی نشدند، افزود: ما امکانات را فراهم می‌کنیم اما متأسفانه مسئولان استانی برای شیمی درمانی آمل سنگ اندازی می‌کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.