با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

مسئول بسیج ورزشکاران مازندران از انجام دیدار دوستان دو تیم رسانه ورزش استان و خبرنگاران حامی تهران به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی خبر داد.

مسئول بسیج ورزشکاران مازندران از انجام دیدار دوستان دو تیم رسانه ورزش استان و خبرنگاران حامی تهران به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی خبر داد.

منتشر شده

در

حسن افشار با بیان اینکه به مناسبت سالگرد شهدای مدافع حرم شمال کشور با محوریت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعان سلامت کشور، دوتیم رسانه ورزش مازندران و خبرنگاران حامی تهران به مصاف هم رفتند، افزود: دیداری دوستانه به مناسبت گرامیداشت شهدای مدافع حرم شمال کشور با محوریت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعان سلامت در زمین مجموعه ورزشی دانشگاه تهران به مصاف هم رفتند که در پایان تیم خبرنگاران حامی موفق شد تا با نتیجه سه بر دو در برابر حریف خود به پیروزی دست پیدا بکند.

وی افزود در حرکتی فرهنگی و ارزشمند به همت سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا استان مازندران و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان پیش از آغاز این دیدار نیز؛ بازیکنان تیم رسانه با در دست داشتن تمثال شهدای مدافع حرم مازندران و سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند.

افشار ادامه داد: همچنین تمثال سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط ابراهیم تقی پور ملی پوش اسبق کشورمان به احمدی محمدی فرزند شهید والامقام (علیرضا محمدی) اهدا شد و مهدی رضی کاپیتان تیم رسانه نیز تمثال شهدای مدافع حرم مازندران را به تیم حریف تقدیم کرد تا از این طریق اعضای تیم رسانه ورزش مازندران یاد و خاطره این عزیزان را گرامی بدارند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.