با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

مشخص شدن زمین جایگزین دپوی زباله در آمل

فرماندار ویژه آمل از تایید جابجایی زمین دپوی زباله آمل از منطقه عمارت به پاساکش در جلسه شورای تامین استان خبر داد و افزود: این مصوبه به شهرداری آمل ارجاع داده شد.

منتشر شده

در

سید جعفر رسولی ظهر در جلسه شورای اداری شهرستان آمل با اشاره به دهه وقف اظهار داشت: در بین مردم بحث وقف استقبال عمومی صورت نگرفت در صورتی که این سنت حسنه که به عنوان میراث از اولیاء و انبیاء به ما رسیده است.

فرماندار ویژه شهرستان آمل با بیان اینکه بیشترین رقبات و امامزاده‌گان در آمل وجود دارد، ادامه داد: از مدیران می خواهیم تا آن چیزی را که می خواهند ماندگار بماند را وقف کنند و نیات واقف باید مشخص شود.

رسولی با اشاره به سرانه ورزشی ۱/۴۱ متر مربع آمل اظهار کرد: سرانه ورزشی این شهرستان در سالهای گذشته هفت سانتی متر بود که افزایش این آمار نشان از تلاش تمامی مدیران دارد و باید برای توسعه فضای ورزشی دست به دست هم دهیم تا اتفاقات خوبی رقم خورد.

وی افزود: شهرداران برای احیای فرهنگ ورزش و ارتقاء ورزش همگانی باید گامهایی بردارد تا مردم با نشاط باشند و ورزش در سبد زندگی مردم قرار گیرد، همچنین در ورزش همگانی بستری ایجاد شود تا همه مردم به سمت و سوی ورزش بیایند.

رسولی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های مهم ما موضوع زباله شهرستان و جابجایی زمین زباله است، افزود: موضوع زمین انتقال زباله، تعیین و تکلیف شد و طبق مصوبه شورای تأمین استان که به شهرستان و شهرداری ابلاغ شد.

وی ادامه داد: اعضای شورای شهر و شهردار زمین پاساکش را جدی بگیرند و انتقال زباله را به آن در دستور کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به جاده جایگزین محور هراز محدوده سد مخزنی هراز گفت:  یکی دیگر از دغدغه موضوع جاده جایگزین و ترافیک محور هراز است که جلسات مکرر در بحث جانمایی جاده جایگزین صورت گرفته و طبق آخرین بازدید میدانی مصوبه ای به اداره راهداری و پلیس راه جاده ارسال شد.

رسولی ادامه داد: همه این کارها در رابطه با ترافیک جاده هراز، جابجایی محل دفن زباله بر می گردد به شورای شهر و شهرداری آمل که  قول مساعد دادند و منطقه پاساکش را برای جابجایی محل دفن زباله در نظر بگیرند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.