با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران

آئین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران صبح امروز با حضور اهالی اصحاب، فرهنگ، هنر و رسانه مازندران در ساری برگزار شد.

منتشر شده

در

مراسم تکریم و تودیع محمود شالویی و معارفه عباس زارع به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران صبح امروز با حضور کاراندیش معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن شهید هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.

محمود شالویی، مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه در طول مدت بیش از یکسالی که در استان بودم علیرغم دوری از خانواده خود توانستم توسعه و تعالی اهالی فرهنگ و هنر را رقم بزنم، افزود: در حوزه تئاتر، فرهنگ و ادب مازندران گام‌های اساسی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه روز علویان در تبرستان با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شده است، تصریح کرد: یادواره 110 شهید هنرمند مازندران و برگزاری جشن مهر ولایت گوشه‌هایی از فعالیت‌های بنده در دوران تصدی فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بوده است.

شالویی برگزاری موفق جشنواره فیلم وارش در بابل را از رویدادهای بین المللی رخ داده در یکسال گذشته در مازندران ذکر کرد و گفت: دانشنامه تبرستان و مازندران مورد حمایت ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است.

حسین حسن نژاد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران نیز در این آیین با اشاره به اینکه عنصر هنر فرصتی برای بیان ناگفته‌ها به شکل ساده تر و آسان تر به مخاطب است، اظهار داشت: برقراری ارتباط بین پدیده‌ها بسیار سخت تر است.

وی با بیان اینکه تاثیرگذاری فرهنگ در زندگانی مردم سبب شده تا اهالی فرهنگ و هنر باید نگاه عالمانه به این زمینه داشته باشند، افزود: انتظار مردم و مدیران از عناصر فرهنگی بسیار سخت بوده و نگاه عالمانه در زمینه اجرای فعالیت‌های فرهنگی امری ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اینکه تغییر و ایجاد عادات فرهنگی از طریق موفقیت عناصر فرهنگی انجام می‌شود، تصریح کرد: انسجام فرهنگی از نیازهای برجسته امروز است.

حسن نژاد با بیان اینکه حوزه فرهنگ و هنر نیازمند مدیریت همه جانبه از سوی اهالی فرهنگ و هنر است، افزود: باید در عرصه اعتلای فرهنگی و هنری استان نقش آفرینی کنیم.

در این مراسم با تکریم از خدمات محمود شالویی، عباس زارع به سمت مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران منصوب و معارفه شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.