با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

معارفه نخستین فرماندار شهرهای مازندران در دولت سیزدهم/ حسینی به جای شریعت آمد

معارفه نخستین فرماندار شهرهای مازندران در دولت سیزدهم عصر امروز با رونمایی از سید عباس حسینی در شهرستان آمل انجام شد.

منتشر شده

در

آئین تودیع و معارفه فرمانداری ویژه آمل عصر امروز با حضور مسؤولان استانی و شهری برگزار شد و طی حکمی از سوی استاندار مازندران سید عباس حسینی به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه سکاندار سیاسی‌ترین ساختمان بلوار امام خمینی(ره) شد.

سید محمود حسینی‌پور با قدردانی از زحمات بیش از ۱۴ ماهه علیرضا شریعت فرماندار سابق، در نخستین انتصاب فرمانداران مازندران در دولت سیزدهم سیدعباس حسینی را به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه معرفی کرد.

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و آبادانی آمل

سرپرست فرمانداری ویژه آمل در این مراسم با اعلام اینکه آمل شهری بزرگ و برخوردار از همه موهبت‌ها است، اظهار کرد: در حوزه‌های مختلف کشاورزی، اقتصادی، صنعت، صادرات و سرمایه‌گذاری آمل با دارا بودن رتبه نخست زبانزد است.

سیدعباس حسینی گفت: آنچه که باعث تداوم و پیشرفت آمل در حوزه‌های مختلف می‌شود مشارکت مردمی، همدلی و هم‌جهتی برای تعالی است.

وی با بیان اینکه با تعامل همه جانبه مسؤولان و مردم طی نمایش مدل مشارکتی برای استفاده از ظرفیت‌های بی‌نظیر شهرستان دعوت عمومی دارم، یادآور شد: با استفاده از توانمندی نخبگان و صاحبان فکر و اندیشه در برنامه برنامه ششم و هفتم توسعه نگاه عمیق داریم و هدف‌مان بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های نیروی انسانی است.

استفاه از مدیریت مدیریت میدانی و دفاع مقدس در جامعه

فرماندار سابق شهرستان آمل در این مراسم با بیان اینکه آمل شهری شاخص در زمینه اجتماعی، فرهنگی، صنعت، صادرات، کشاورزی و اقتصادی است، اظهار کرد: زمینه برای کار و تلاش فراوان در این شهرستان مهیا است.

علیرضا شریعت با اشاره به اینکه پس از فعالیت در فرمانداری محمودآباد، از هشتم آبان سال ۱۳۹۹ سکان فرمانداری ویژه آمل را در اختیار گرفتم، افزود: طی فعالیت بیش از ۱۴ ماهه در آمل و فرمانداری محمودآباد حتی یک روز مرخصی نداشتم هرچند فعالیت در آمل قابل مقایسه با دیگر شهرها نیست.

وی با بیان اینکه فرماندار جدید آمل فردی جوان، کارآمد، دارای پتانسیل بالا، توانمند و دارای ایده‌های نو است، تصریح کرد: بالاترین سرمایه‌ها در هر جامعه وجود سرمایه انسانی کارآمد است و در این شهرستان فرصت برای تلاش شبانه‌روزی فراهم است.

شریعت با اشاره به اینکه تلخ‌ترین حادثه مدت فعالیت‌ام در آمل ارتحال ملکوتی علامه ذوفنون و سالک توحیدی حضرت آیت‌الله حسن حسن‌زاده آملی بوده است، بیان کرد: باید مدیریت امروز جامعه براساس مدیریت دوران دفاع مقدس باشد هرچند با توجه به منویات رهبر انقلاب اسلامی باید مدیریت میدانی و انقلابی را سرلوحه امور قرار دهیم.

وی فرماندار را محور وحدت دانست و گفت: دستور همه کارهای اجرایی و سیاسی به فرماندار ختم می‌شود.

به گزارش فارس، سید عباس حسینی متولد سال ۵۸ در روستای اسکی‌محله شهرستان آمل است که با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد کشاورزی و علوم دامی و کارآفرینی و کسب و کار پس از فعالیت در فرمانداری ساری، معاون مدیرکل دفتر هماهنگی اموراقتصادی استانداری مازندران، عضویت در کمیته تخصصی کارگروه پژوهش استان و تدوین سند برنامه عملیاتی اقتصاد مقاومتی مازندران طی سال ۹۵ را در کارنامه فعالیت دارد./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.