با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

معاون شهرسازی و معماری شهرداری آمل؛ رسالت شهرداری ها این باشد که درآمد در اختیار شهرسازی قرار گیرد

هومن موتمنی گفت: رسالت شهرداری ها این باشد که درآمد در اختیار شهرسازی باشد ولی متاسفانه در حال حاضر به شهرسازی بعنوان منبع درآمد نگاه می شود.

منتشر شده

در

موتمنی در ابتدای جلسه آموزشی شهرداران استان مازندران ضمن خوش آمدگویی ، در خصوص ضرورت دوره های آموزشی افزود؛ برگزاری این دوره ها بایستی با هدف بازآموزی و کمترشدن تخلفات با اطلاعات بروز شده انجام شود.
دوره آموزشی شهرداران استان مازندران با موضوع صدور پروانه های ساختمانی و پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در سالن اجتماعات شهرداری آمل برگزار شد.
این دوره آموزشی عصر دوشنبه مورخ 14/7/99 توسط مهندس قربانی رئیس گروه شهرسازی استانداری با حضورشهرداران و معاونین شهرسازی و معماری 25 شهرداری استان مازندران با رعایت اصول بهداشتی در شرایط کرونا و محدود برگزار شد.
گفتنی است؛ در این دوره آموزشی با موضوع صدور پروانه های ساختمانی و پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز شهرداری های،آمل، بابل رینه،بابکان،امام زاده عبداله،گزنک، دابودشت، نور، بلده، چمستان، گتاب، گلوگاه، بندپی، خشرودپی، امیرکلا، مرزی کلا، فریدونکنار، بابلسر، بهنمیر، ایزدشهر، محمودآباد، سرخرود، رویان و زرگرشهر حضور داشتند. 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.