با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

معدوم سازی 3700کیلوگرم سوسیس و کالباس آلوده در آمل

رئیس شبکه بهداشت ودرمان آمل، از معدوم کردن بیش از ۳۷۰۰ کیلوگرم انواع سوسیس و کالباس غیربهداشتی و آلوده غیرقابل مصرف در یکی از واحدهای تولید این شهرستان خبر داد.

منتشر شده

در

فرامرز اکبری اظهار داشت: در بازرسی که توسط واحد نظارت مواد غذایی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل از یک شرکت تولید مواد غذایی در این شهرستان انجام شد، مقدار ۳۷۰۰ کیلوگرم انواع سوسیس کالباس به علت بسته بندی نامناسب و پارگی پوشش بسته‌ها و همچنین تاریخ گذشته شناسایی و توقیف شد.

وی افزود: مواد غذایی کشف شده توقیف و به انبار شبکه بهداشت و درمان شهرستان منتقل شد و مدیر این واحد تولیدی با تشکیل پرونده تنظیمی به دستگاه قضائی معرفی شد.

اکبری، با بیان اینکه مواد تاریخ مصرف گذشته کشف شده به دلیل قرار گرفتن در پوشش‌های کارتن و یا سلفون، وضعیت ظاهری عادی دارند، از شهروندان خواست هنگام خرید، با دقت تاریخ مصرف اینگونه کالاها را کنترل کنند.

پلمب واحد غیرمجاز فروش دارو

رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل همچنین از پلمب یک واحد عرضه و فروش داروهای غیرمجاز و داروهای دارای مخدر با حکم مرجع قضائی خبر داد و اضافه کرد، این واحد عرضه دارویی پلمب واز فعالیت آن نیز جلوگیری شد.

کبری یادآورشد: کارشناسان این واحد در تمام ساعات شبانه روز آماده رسیدگی به شکایات مردمی هستند و شهروندان می‌توانند شکایات بهداشتی خود را به شبکه بهداشت و درمان شهرستان اعلام کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.