با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

معرفی طرح‌های موفق در سطح ملی / مردم منفعت طرح‌ها را احساس کنند

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: مردم باید در استان‌های شمالی منفعت استفاده از پرروژه‌های دولت را لمس کنند و پروژه‌های اولویت‌دار با پیگیری جدی مسؤولان در آینده نزدیک افتتاح شوند.

منتشر شده

در

سیداحسان خاندوزی در حاشیه سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مازندران استان شاخص است که ظرفیت‌های فراوان در بخش‌های مختلف دارد.

وی با اشاره به بازدید از پروژه‌های عمرانی، تولیدی، فرهنگی و راه، افزود: پس بازدید از پروژه‌ها با مشکلات آنها آشنا شدیم و  سعی داریم با حضور مسؤولان برای پروژه‌های اولویت‌دار که سال‌های زیادی عملیات اجرایی آنها آغاز شده ولی هنوز به اتمام نرسیدند بدون اینکه هیچ منفعتی به مردم برساند تصمیمات اساسی گرفته شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: از چندین پروژه تولیدی، حوزه اقتصادی، فرهنگی و صنعتی بازدید شد البته در این بین پروژه‌های موفق و نامداری وجود دارند که ارزش آن دارد تا در سطح ملی و کشوری مطرح شود.

این مسؤول با اعلام اینکه در زمینه پروژه راهسازی منطقه کلاردشت پیگیری‌هایی در حوزه راه و شهرسازی انجام می‌دهم، گفت: نماینده مردم کلاردشت در مجلس و فرماندار این شهرستان نیز باید تمهیدات منطقه‌ای را انجام دهند.

خاندوزی بیان کرد: امیدوارم طی آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری و افتتاح پروژه‌های اولویت‌داری باشیم که نیاز استفاده مردم در آنها احساس می‌شود./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.