با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

ممنوع بودن چادرخوابی در مازندران

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به ممنوع بودن چادرخوابی در استان گفت: نظارت مستمر از واحدهای گردشکری در دستور کار قرار دارد.

منتشر شده

در

سیف‌الله فرزانه امروز درباره وضعیت گردشگری نوروزی در شهرهای مازندران ، اظهار کرد: ظرفیت واحدهای گردشگری مازندران در نوروز امسال  ۸۸ هزار نفر شب اقامت است.

وی گفت: البته در شهرهای رامسر، آمل و ساری با توجه به شرایط کرونایی بحث ضدعفونی واحدهای گردشگری و کاهش ظرفیت گردشگری در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با تاکید بر ممنوعیت چادرخوابی در نوروز امسال در استان، خاطرنشان کرد: قبلا مدارس، مساجد، تکایا و شبستان جز واحدهای اقامتی بوده که در حال حاضر باتوجه به شرایط کرونایی این امکان برداشته شده است.

این مسؤول با اعلام اینکه واحدهای دارای کد مجاز با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نوروز امسال اجازه فعالیت دارند، اضافه کرد: بحث نظارت‌ها جدی است و نظارت مستمر کماکان در دستور کار قرار دارد.

فرزانه با بیان اینکه ستاد تسهیلات سفر نیز نظارت‌محور شده است، اضافه کرد: تمام معاونان و کارشناس در بحث نظارت از واحدهای گردشگری بسیج  شدند که کماکان این وضعیت ادامه خواهد داشت.

وی در پایان گفت: فعالیت ستاد تسهیلات سفر مازندران از ۲۷ اسفند ماه شروع شده و تا ۱۵ فروردین امسال ادامه دارد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.